  • 1. Data: 2002-11-06 12:17:56
    Temat: Pietnuje www LG
    Od: "Adam_mb" <m...@i...pl>

    za to, ze jest tak jakos bez sensu zrobione, ze nie da sie nic wyswietlic z
    menu, nie pojawiaja sie paski przewijania, zeby zobaczyc tresc regulaminu.

    Niby taki dosc porzadny bank, ale na poprawnie dzialajace strony www ich nie
    stac?

    --
    <xml-sig>
    Adam

  • 2. Data: 2002-11-06 12:52:03
    Temat: Re: Pietnuje www LG
    Od: "Dave" <u...@o...pl>

    Użytkownik "Adam_mb" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > za to, ze jest tak jakos bez sensu zrobione, ze nie da sie nic wyswietlic
    > menu, nie pojawiaja sie paski przewijania, zeby zobaczyc tresc regulaminu.

    ale za to dziala prawie caly czas a nie jest wylaczony co chwila jak np.
    Lucas ostatnimi dniami...

    D.

  • 3. Data: 2002-11-06 13:06:39
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aqb36v$c81$1@news2.tpi.pl, Dave wrote:

    > ale za to dziala prawie caly czas a nie jest wylaczony co chwila jak
    > np. Lucas ostatnimi dniami...

    Różnie to bywa - dzis rano ok. 7 nie działał (dostałem nawet komunikat tej
    treści).

  • 4. Data: 2002-11-06 14:47:51
    Od: "tompus" <t...@p...onet.pl>

    > za to, ze jest tak jakos bez sensu zrobione, ze nie da sie nic wyswietlic
    > menu, nie pojawiaja sie paski przewijania, zeby zobaczyc tresc regulaminu.

    Witam,

    Niech zgadnę - używasz Netscape'a? Niestety, pomimo oświadczenia, że ich
    strony są zgodne z tą przeglądarką, bez Explorera się nie obejdzie.

    --
    Pzdr.
    Wojtek

  • 5. Data: 2002-11-06 17:11:17
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Adam_mb" <m...@i...pl> napisał
    > za to, ze jest tak jakos bez sensu zrobione, ze nie da sie nic wyswietlic
    > menu, nie pojawiaja sie paski przewijania, zeby zobaczyc tresc regulaminu.

    Chyba nie beda juz nic zmieniac, bo zaraz bedzie fuzja z Nordea ;-)))

  • 6. Data: 2002-11-13 12:47:54
    Od: "Adam_mb" <m...@i...pl>

    > ale za to dziala prawie caly czas a nie jest wylaczony co chwila jak np.
    > Lucas ostatnimi dniami...

    tu niestety tez nie jest dobrze - w poniedzialek 11 kolo 11:20 chcialem
    wyplacic z Euronetu w Rzeszowie pieniadze z maestro LG. Dluuuuugie czekanie -
    odmowa banku centralnego (a srodki byly i sa).

    Z delfinka w tym bankomacie bez problemu wyplacilem.

    LG--

    --
    <xml-sig>
    Adam

  • 7. Data: 2002-11-13 12:49:39
    Od: "Adam_mb" <m...@i...pl>

    > Niech zgadnę - używasz Netscape'a? Niestety, pomimo oświadczenia, że ich
    > strony są zgodne z tą przeglądarką, bez Explorera się nie obejdzie.

    Uzywam mozilli, bo lepiej dziala.
    Strony sa "zrabane" i wygladaja jakby byly robione przez uczacego sie
    webmasterki syna prezesa banku.

    Co za shit!

    --
    <xml-sig>