  • 11. Data: 2010-07-08 17:32:41
    Temat: Re: Najwyższe orpocentowanie rachunku oszczędnościowego
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    On Thu, 8 Jul 2010 07:35:30 +0200, Szymon wrote:
    > Nie wiem jak teraz, ale swego czasu Polbank miał katastrofalny system
    > internetowy.

    Od czasu wprowadzenia autoryzacji przelewow poprzez SMS ich bankowosc
    online jest calkowicie zdatna do uzytku.
    Zaobserwowane niedogodnosci:
    1. Bardzo powoli dzialajaca strona (Polbank24, nie ogolnodostepna z
    oferta).
    2. Przelewy wewnetrzne sa ksiegowane online, problem w tym, ze przekaz
    pozna noca pieniedzy z Mocno Oszczedzajacego (nieograniczona ilosc
    bezplatnych operacji w miesiacu!, niespotykana wygoda wsrod rachunkow
    oszczednosciowych) na ROR skutkuje dopiero nad ranem. Wczesniej nie ma
    sladu tego zdarzenia ani w historii, ani nawet srodki nie sa blokowane.
    Dopiero nad ranem mozna przelac te srodki z ROR na zewnatrz.
    Osobna kwestie stanowi zaufanie dla stabilnosci tegoz banku.

    Obsluge bardzo sobie chwale - otrzymalem niezwykle szybko zwrot pieniedzy
    polknietych przez wplatomat.
    http://groups.google.pl/group/pl.biznes.banki/browse
    _thread/thread/65f1cc5feb1081eb
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 12. Data: 2010-07-09 19:11:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Sebastian" i13umk$sb0$...@p...pl

    > System internetowy bardzo się poprawiał, dalej żadna rewelacja ale da
    > się korzystać. Niemcy już zadecydowali, że bardziej im się opłaca
    > zapłacić za rozrzutność Greków niż dopuścić do trzęsienia ziemi w
    > strefie euro. Oczywiście wszystkich oszczędności bym tam nie lokował.

    Ile mądralińscy dostali (mają dostać) w ramach tej pomocy?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2010-07-09 22:02:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "astro" i1523o$r0b$...@u...news.interia.pl

    > Od czasu wprowadzenia autoryzacji przelewow poprzez SMS ich bankowosc

    Nie wiedziałem, że mają SMSy. :) Od kiedy tak jest?

    > Obsluge bardzo sobie chwale - otrzymalem niezwykle szybko zwrot pieniedzy
    > polknietych przez wplatomat.

    Złodziejami (jak na razie) nie są -- to fakt. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2010-07-10 13:39:23
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    On Sat, 10 Jul 2010 00:02:27 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > Nie wiedziałem, że mają SMSy. :) Od kiedy tak jest?

    "Polbank: autoryzacja SMS obok certyfikatow!" z 13 marca:
    http://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/brows
    e_thread/thread/d43d2efc177292f7

    Zapomnialem o jeszcze jednej niedogodnosci PB: bankowosc online nie dziala
    poprawnie pod Google Chrome. Znaczna czesc linkow jest "nieklikalna". Nie
    mozna np podejrzec historii rachunku, mozna jednak dokonac przelewu. Sprawe
    zglosilem do BOKu po czym otrzymalem odpowiedz:

    "Uprzejmie informuje, ze usluga bankowosci internetowej dziala prawidlowo
    pod systemem Windows w przegladarkach Internet Explorer i Mozilla Firefox.
    Zalecamy korzystanie z tych przegladarek."

    A ja na wiekszosci komputerow nawet nie mam Windowsa...
    Na szczescie pod Opera pracuje poprawnie (tylko pooowoooliii).

    Wysokie oprocentowanie Mocno Oszczedzajacego i nieskonczona ilosc
    bezplatnych przelewow miedzy nim a ROR rekompensuja mi wspomniane wady.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 15. Data: 2010-07-10 22:09:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "astro" i19t6b$1oc$...@u...news.interia.pl

    > "Polbank: autoryzacja SMS obok certyfikatow!" z 13 marca:
    > http://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/brows
    e_thread/thread/d43d2efc177292f7

    Nie wiedziałem. Linku nie otwieram, bo teraz jestem offline. :)
    (otworzę inną razą)

    > A ja na wiekszosci komputerow nawet nie mam Windowsa...

    :) Powinni dodawać licencję WinZgroźnego swoim klientom -- za free oczywiście. :)

    > Na szczescie pod Opera pracuje poprawnie (tylko pooowoooliii).

    Ja używam Opery. :)

    > Wysokie oprocentowanie Mocno Oszczedzajacego i nieskonczona ilosc
    > bezplatnych przelewow miedzy nim a ROR rekompensuja mi wspomniane wady.

    Skoro są SMSy -- to zupełnie co innego. Byłem przekonany, że nadal tylko certyfikaty.
    :)

    Dzięki za obie informacje (SMS i Opera) i życzę dużo dobrego. :)

    Jeszcze gdyby tak mieli gwarancje polskie...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2010-07-12 13:01:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "astro" i19t6b$1oc$...@u...news.interia.pl

    > "Polbank: autoryzacja SMS obok certyfikatow!" z 13 marca:
    > http://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/brows
    e_thread/thread/d43d2efc177292f7

    Trudne te wypowiedzi. :) Rozumiem, że SMSy wyparły certyfikaty i mogę zlecać lanie
    za pomocą SMS bez udziału certyfikatów. Ale żeby to aktywować, zapewne musze udać
    się do oddziału. :) Nie ma problemu. Zaraz (może zadwa) idę. :) I już podlałem do
    Grecji 450 złotych. :) Chętnie bym podła 66.6 razy więcej, ale mnie greckie
    gwarancje nie nęcą. :)

    Dzięki za info o SMSkodach. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2010-07-12 13:48:12
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 12 Jul 2010 15:01:34 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Ale żeby to
    > aktywować, zapewne musze udać się do oddziału. :)

    Nie. Aktywację SMS robi się przez internet. Musisz w tym celu użyć
    certyfikatu :)

  • 18. Data: 2010-07-12 19:15:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jureq" i1f6es$jlk$...@n...onet.pl

    > Nie. Aktywację SMS robi się przez internet.
    > Musisz w tym celu użyć certyfikatu :)

    Aha...

    W banku poinformowano mnie, że mam aktywować SMS przez
    internmet (w oddziale nie można) i telefonicznie zrzec
    się certyfikatu. Nie mówiono mi, że muszę posłużyć się
    certyfikatem przy aktywowaniu SMS... :)

    No nic.. Jakoś to będzie...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2010-07-13 05:43:15
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 12 Jul 2010 21:15:02 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > W banku poinformowano mnie, że mam aktywować SMS przez internmet (w
    > oddziale nie można) i telefonicznie zrzec się certyfikatu.

    Nie musisz zrzekać się certyfikatu. Jeśli tego nie zrobisz, to na
    komputerze z certyfikatem będzie on nadal używany do autoryzacji, na
    pozostałych komputerach SMS.

  • 20. Data: 2010-07-13 17:28:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jureq" i1gudj$l7c$...@n...onet.pl

    > Nie musisz zrzekać się certyfikatu. Jeśli tego nie zrobisz, to na
    > komputerze z certyfikatem będzie on nadal używany do autoryzacji, na
    > pozostałych komputerach SMS.

    Tak czy siak -- dla mnie to bez sensu. :)
    Wleję na mocne konta po pół grosza i tak zostanie na jakiś czas. :)
    Na oszczędnym słabym będę miał pięć stów pod bankomatowe potrzeby. :)

    W Olecku i w Augustowie już jest EB -- pewnie w wielu innych małych
    miejscowościach także. :) Dostęp do gotówki coraz łatwiejszy. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'