  • 1. Data: 2002-12-16 00:37:32
    Temat: Księgowanie przelewów z mBanku do Kredyt Banku
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Witam wszystkich,

    Zdarzyła mi się taka rzecz: w poniedziałek wykonałem przelew z mBanku do
    Kredyt Banku. Właściciel tego konta miał wysłać coś do mnie "jak tylko
    zobaczy pieniądze". Twierdzi że pieniądze zobaczył w piątek i wysłał towar w
    sobotę.
    Czy ktoś miewał takie przypadki na linii mBank - KB, czy też może ktoś mi po
    prostu mydli oczy?

    pozdrowienia,
    Bogdan

  • 2. Data: 2002-12-16 08:31:36
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Czy ktoś miewał takie przypadki na linii mBank - KB, czy też może
    ktoś mi po
    > prostu mydli oczy?

    Mydli IMO.
    Sam przelewalem czy to z mBanku czy z Multi i byly nastepnego dnia
    (lub rtego samego)

  • 3. Data: 2002-12-16 12:56:29
    Od: g...@o...pl

> [...]
    > sobotę.
    > Czy ktoś miewał takie przypadki na linii mBank - KB, czy też może ktoś mi po

    Ja robiłem czesto takie przelewy z mBanku do Kredyt Banku ale zawsze na drugi
    dzien były nie odnotowałem innego przypadku...troche to podejrzanie wyglada :(
    Pzdr.Emil

  • 4. Data: 2002-12-16 20:03:54
    Od: "Figaro" <e...@h...pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w wiadomości
    > prostu mydli oczy?
    >
    > pozdrowienia,
    > Bogdan

    ======
    Witam !
    Zdecydowanie mydli. Misięcznie robię z mbanku do KB około 10 przelewów.
    Nigdy (!!!) nie zdażyło się, aby przelew nie doszedł jeszcze tego samego
    dnia (przelewy zwykle zlecam z dnia na dzień). Przyznaję jednak, ze o ile
    dawniej wybierałem już kasę w bankomacie KB o godz. 14.00 (która nadeszła
    przelewem), to od około 2 miesięcy pojawia się na koncie dopiero po godzinie
    18.00. Może to być jednak spowodowane tym, że akurat 2 miesiące temu
    zmieniłem konto w KB z Ekstrakonta Profit na aVista.
    F.