  • Data: 2002-06-12 12:33:49
    Temat: Re: Mundial w Pekao SA
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi> szukaj wiadomości tego autora

    > Pekao chyba dostosowuje jakośc swoich usług do gry piłkarzy, którzy go tak
    intensywnie reklamują :). Pod koniec kwietnia skusiłem się na promocję i
    złożyłem
    > wniosek o kartę Pekao/Shell. Usłyszałem wtedy, że wyrobienie karty potrwa
    ok. 2 tygodni. Wydało mi się to podejrzanie krótko jak na standardy Pekao,
    ale
    > pomyślałem, że może idą nowe czasy. Kiedy po 3 tygodniach karty nie było,
    kontrolnie udałem się do odziału i tam dowiedziałem się, że zaszło jakieś
    małe

    Oni tak maja :((( nie znam osoby ktora otrzymala shella w miare szybko. Za
    to znam osoby ktore czekaly na ta karte 1,5 m-ca co chyba jest 'lekkim'
    przegieciem.
    Dodam, ze najszybciej dostalem wypukla MC w SP.Handlobanku - od razu :-)))
    Teraz citi miesci sie raczej w swoich 14dniach. Na drugim miejscu jest Multi
    w 3 dni od zlozenia wniosku :-))
    pzd