    From: "Mithos" <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multibank - rachunek oszczednosciowy
    Date: Tue, 3 Oct 2006 09:24:36 +0200

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > Kwota graniczna jest chyba wieksza niz ten 1 tysiac. Poza tym w ciagu
    > dnia mozesz miec wiecej srtodkow - bilansuje sie to o 24

    Mozna sobia ta kwote ustawic na wyzsza ale min. dla konta JA to 1 tys, dla
    Aquariusa min. to 2 tys. A mnie raczej chodzi, zeby mi nitk nie zakosil
    przypadkiem kasy jezeli kiedys bede trzymal na tym kocie jakies wieksze
    srodki. Ewentualnie gdyby wprowadzono jakies subkonta to by to bylo dla mnie
    idealne rozwiazanie, ale subkont nie ma poki co, a rachunek oszczedniosciowy
    jest.

    --
    pozdrawiam
    Mithos