  • 1. Data: 2005-01-07 00:03:32
    Temat: [Multibank] aktywowanie netkarty przez internet - mozliwe?
    Od: Solos <m...@t...pl>

    witam,

    wlasnie sie doszukuje na stronie transakcyjnej multibanku i nie widze
    mozliwosci aktywacji netkarty przez internet. karte debetowa i kredytowa
    mozna, a netkarty nie?

    pozdrawiam,

    --
    Solos
    GG 3115539

  • 2. Data: 2005-01-07 07:48:00
    Od: "Fosgate" <f...@p...onet.usun.to.pl>

    > wlasnie sie doszukuje na stronie transakcyjnej multibanku i nie widze
    > mozliwosci aktywacji netkarty przez internet. karte debetowa i kredytowa
    > mozna, a netkarty nie?

    ZTCW trzeba ją aktywować przez Multilinię bo dopiero wtedy pojawi się ona
    w systemie i będzie widoczna przez internet, co ciekawe nie dość, że
    pobrano mi 22zł za wydanie karty to na pytanie konsultantki czy chcę
    ustalić limit netkarty odpowiedziałem "tak" po czym pani uprzedziła mnie
    że będzie za tą operację pobrana kwota 2zł. Zapytałem czy również za
    pierwsze ustalenie limitu jest pobierana opłata ? Pani odpowiedziała, że
    tak. Trochę to dziwne bo w cenniku jest napisane, że koszt wydania
    netkarty to 22zł a tak naprawdę robi się 24zł.
    RF

  • 3. Data: 2005-01-07 08:47:46
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > tak. Trochę to dziwne bo w cenniku jest napisane, że koszt wydania
    > netkarty to 22zł a tak naprawdę robi się 24zł.

    Pewnie limity to sie już ustala samodzielnie przez net...
    No ale skoro chciałeś 'koniecznie' u konsultantki,
    to przecież nie mogła Ci zabronić ;-)