eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Multibank] aktywowanie netkarty przez internet - mozliwe? › Re: [Multibank] aktywowanie netkarty przez internet - mozliwe?
    From: "Fosgate" <f...@p...onet.usun.to.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Multibank] aktywowanie netkarty przez internet - mozliwe?
    Date: Fri, 7 Jan 2005 08:48:00 +0100

    > wlasnie sie doszukuje na stronie transakcyjnej multibanku i nie widze
    > mozliwosci aktywacji netkarty przez internet. karte debetowa i kredytowa
    > mozna, a netkarty nie?

    ZTCW trzeba ją aktywować przez Multilinię bo dopiero wtedy pojawi się ona
    w systemie i będzie widoczna przez internet, co ciekawe nie dość, że
    pobrano mi 22zł za wydanie karty to na pytanie konsultantki czy chcę
    ustalić limit netkarty odpowiedziałem "tak" po czym pani uprzedziła mnie
    że będzie za tą operację pobrana kwota 2zł. Zapytałem czy również za
    pierwsze ustalenie limitu jest pobierana opłata ? Pani odpowiedziała, że
    tak. Trochę to dziwne bo w cenniku jest napisane, że koszt wydania
    netkarty to 22zł a tak naprawdę robi się 24zł.
    RF