    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Multibank Aquarius - oddział Rondo ONZ - PROBLEMY
    Date: Tue, 17 Mar 2009 19:39:19 +0100

    Swojego czasu dokonałem zamiany KK VG na VAq. Jak jednak okazało się
    całkiem niedawno (wczoraj) pracownik oddziału postanowił wydać mi nową
    kartę (wbrew temu co wnioskowałem!) - zapewne miał od tego prowizję - i
    okazuje się, że stara karta nadal wisi w systemie i jest tylko
    zastrzeżona. Co dziwne całe zadłużenie zostało przeniesione na nową
    kartę (z problemami bo owy pracownik "pomylił się" w rachunkach). Po
    umowę de facto również chodziłem dwa razy ponieważ za pierwszym razem
    owy pracownik ją "zgubił".

    Dzisiejsze zdarzenie dosyć mnie zdenerwowało (rano złożyłem reklamację,
    po 30 minutach miałem już pisemną odpowiedź na maila), jednakże nie jest
    to wina banku jako takiego tylko jednego niekompetentnego pracownika
    (pomoc oraz wyjaśnienie całej sytuacji + przeprosiny uzyskałem na
    Multilinii).

    Innymi słowy odradzam oddział Multibanku na Rondzie ONZ w Warszawie. A
    zwłaszcza jednego pana doradcę Aquariusa (prócz niego jest tam jeszcze
    jedna pani, z której usług bankowych nie korzystałem). Chcecie problemów
    to idźcie właśnie do niego.

    --
    Mithos