  • 1. Data: 2007-03-29 06:19:56
    Temat: Kredyt hipoteczny na dokonczenie budowy - pytanie
    Od: art <x...@p...onet.pl>

    Witam,
    biore kredyt jak w temacie i podczas rozmow w banku natknalem sie na
    niemila niespodzianke w harmonogramie splaty:
    do czasu zakonczenia inwestycji bank przewiduje splate tylko odsetek
    od kwoty zaciagnietego kredytu bez czesci kapitalowej - czyli moje
    zadluzenie sie nie zmniejsza.
    Czy jest to powszechna praktyka, czy akurat trafilem na wyjatkowo
    nieprzyjazny bank?

    Pozdrawiam
    Art

  • 2. Data: 2007-03-29 06:26:16
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "art" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zadluzenie sie nie zmniejsza.
    > Czy jest to powszechna praktyka, czy akurat trafilem na wyjatkowo

    Raczej kwestia umowy z bankiem od kiedy zaczynasz spłacać kapitał.

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 3. Data: 2007-03-29 06:27:33
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 29 Mar 2007 08:19:56 +0200,
    osoba podpisana: art <x...@p...onet.pl>
    napisała:
    [...]
> [...]
    > zadluzenie sie nie zmniejsza.
    > Czy jest to powszechna praktyka, czy akurat trafilem na wyjatkowo

    Chyba (podkreślam chyba) jest tak w sporej części banków.

    A nadpłacac nie możesz?
    KJ

    Biologia poucza, ze jeśli cię coś ugryzło, to niemal pewne, ze była to samica.

  • 4. Data: 2007-03-29 07:17:40
    Od: art <x...@p...onet.pl>

    Kamil Jońca napisał(a):
    > Chyba (podkreślam chyba) jest tak w sporej części banków.
    >
    > A nadpłacac nie możesz?
    > KJ

    Akurat w banku, o ktorym mowa do kazdej nadplaty chca pisac
    aneks do umowy (za przeliczenie harmonogramu etc) za 50PLN.
    W zwiazku z tym regularne nadplaty nie wydaja sie korzystnym
    rozwiazaniem.
    Oczywiscie nie jest to jedyny bank w ktorym zlozylem kwity
    a poniewaz jego oferta ma tez zalety to nie chce go pochopnie
    skreslac.

    pozdrawiam
    art