eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › MultiBank zamkniecie rachunku.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 10

  • 1. Data: 2006-07-11 07:45:14
    Temat: MultiBank zamkniecie rachunku.
    Od: "m...@w...pl" <m...@w...pl>

    Witam
    Zrezygnowalem z prowadzenia rachunku w MultiBanku i okazalo sie ze
    moje dane pozostana w systemie (multilinia i internet) nawet po
    wypowiedzeniu umowy. Konsultant twierdzi ze jest to konieczne w
    przypadku przyszlych reklamacji i gdybym chcial do nich wrócic ???
    (nie maja mozliwosci usuniecia danych raz zapisanego klienta ?!)
    Aktualnie mimo ze minal 30 dniowy okres wypowiedzenia umowy(wniosek
    zlozony 5 czerwca) i konto zostalo zamkniete 5 lipca, moge
    logowac sie do serwisów i widze tam swoje dane. Czy jest to zgodne
    z prawem i ustawa o ochronie danych osobowych ?
    Do dzis nie otrzymalem tez przelewu pozostalych na zamykanym koncie
    srodków. Czy ktos mial doswiadczenia ile taki przelew (procedura)
    moze trwac (przenioslem sie do mBanku).

    Pzdr
    Sebastian


  • 2. Data: 2006-07-11 12:22:04
    Temat: Re: MultiBank zamkniecie rachunku.
    Od: "hansvonb" <h...@g...com>


    m...@w...pl napisał(a):
    > Witam
    > Zrezygnowalem z prowadzenia rachunku w MultiBanku i okazalo sie ze
    > moje dane pozostana w systemie (multilinia i internet) nawet po
    > wypowiedzeniu umowy. Konsultant twierdzi ze jest to konieczne w
    > przypadku przyszlych reklamacji i gdybym chcial do nich wrócic ???
    > (nie maja mozliwosci usuniecia danych raz zapisanego klienta ?!)
    > Aktualnie mimo ze minal 30 dniowy okres wypowiedzenia umowy(wniosek
    > zlozony 5 czerwca) i konto zostalo zamkniete 5 lipca, moge
    > logowac sie do serwisów i widze tam swoje dane. Czy jest to zgodne
    > z prawem i ustawa o ochronie danych osobowych ?
    > Do dzis nie otrzymalem tez przelewu pozostalych na zamykanym koncie
    > srodków. Czy ktos mial doswiadczenia ile taki przelew (procedura)
    > moze trwac (przenioslem sie do mBanku).
    >
    > Pzdr
    > Sebastian

    Mogą Cię przetwarzać:
    a. miałeś zalegałości powyżej 60 dni i poinformowali Cię pisemnie
    o tym,
    b. nie miałeś zaległości a nie zaprotestowałeś.

    Musisz tylko o to zawnioskować że nie zgadzasz się na przetwarzanie
    danych osobowych.

    Hans


  • 3. Data: 2006-07-11 12:29:09
    Temat: Re: MultiBank zamkniecie rachunku.
    Od: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl>


    Użytkownik "hansvonb" <h...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1152620524.684422.264370@b28g2000cwb.googlegrou
    ps.com...

    m...@w...pl napisał(a):
    > Witam
    > Zrezygnowalem z prowadzenia rachunku w MultiBanku i okazalo sie ze
    > moje dane pozostana w systemie (multilinia i internet) nawet po
    > wypowiedzeniu umowy. Konsultant twierdzi ze jest to konieczne w
    > przypadku przyszlych reklamacji i gdybym chcial do nich wrócic ???
    > (nie maja mozliwosci usuniecia danych raz zapisanego klienta ?!)
    > Aktualnie mimo ze minal 30 dniowy okres wypowiedzenia umowy(wniosek
    > zlozony 5 czerwca) i konto zostalo zamkniete 5 lipca, moge
    > logowac sie do serwisów i widze tam swoje dane. Czy jest to zgodne
    > z prawem i ustawa o ochronie danych osobowych ?
    > Do dzis nie otrzymalem tez przelewu pozostalych na zamykanym koncie
    > srodków. Czy ktos mial doswiadczenia ile taki przelew (procedura)
    > moze trwac (przenioslem sie do mBanku).
    >
    > Pzdr
    > Sebastian
    Bank ma OBOWIĄZEK trzymać twoje dane przez ileśtam lat od zamkniecia
    rachunku (obecnie chyba 8 ale mogę się mylić).
    Możesz zarządać od banku żeby nie przetwarzali twoich danych w celach
    marketingowych, ale nie możesz się domagać całkowitego wykreślenia (tzn
    możesz ale bezskutecznie:) )
    To czy możesz się logować do serwisów to sprawa banku, o ile wiem samemu
    możesz zablokować wszystkie kanały dostępu jako klient, spróbuj to zrobić.
    Brak przelewu może oznaczać brak dyspozycji. Warto odwiedzić bank i
    posprzątać po sobie.
    Arek


  • 4. Data: 2006-07-11 12:41:35
    Temat: Re: MultiBank zamkniecie rachunku.
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    turczy wrote:

    > Bank ma OBOWIĄZEK trzymać twoje dane przez ileśtam lat od zamkniecia
    > rachunku (obecnie chyba 8 ale mogę się mylić).

    Obecnie 5 lat.


  • 5. Data: 2006-07-11 13:07:27
    Temat: Re: MultiBank zamkniecie rachunku.
    Od: "m...@w...pl" <m...@w...pl>


    turczy wrote:
    > Użytkownik "hansvonb" <h...@g...com> napisał w wiadomości
    > news:1152620524.684422.264370@b28g2000cwb.googlegrou
    ps.com...
    >
    > m...@w...pl napisał(a):
    > > Witam
    > > Zrezygnowalem z prowadzenia rachunku w MultiBanku i okazalo sie ze
    > > moje dane pozostana w systemie (multilinia i internet) nawet po
    > > wypowiedzeniu umowy. Konsultant twierdzi ze jest to konieczne w
    > > przypadku przyszlych reklamacji i gdybym chcial do nich wrócic ???
    > > (nie maja mozliwosci usuniecia danych raz zapisanego klienta ?!)
    > > Aktualnie mimo ze minal 30 dniowy okres wypowiedzenia umowy(wniosek
    > > zlozony 5 czerwca) i konto zostalo zamkniete 5 lipca, moge
    > > logowac sie do serwisów i widze tam swoje dane. Czy jest to zgodne
    > > z prawem i ustawa o ochronie danych osobowych ?
    > > Do dzis nie otrzymalem tez przelewu pozostalych na zamykanym koncie
    > > srodków. Czy ktos mial doswiadczenia ile taki przelew (procedura)
    > > moze trwac (przenioslem sie do mBanku).
    > >
    > > Pzdr
    > > Sebastian
    > Bank ma OBOWIĄZEK trzymać twoje dane przez ileśtam lat od zamkniecia
    > rachunku (obecnie chyba 8 ale mogę się mylić).
    > Możesz zarządać od banku żeby nie przetwarzali twoich danych w celach
    > marketingowych, ale nie możesz się domagać całkowitego wykreślenia (tzn
    > możesz ale bezskutecznie:) )
    > To czy możesz się logować do serwisów to sprawa banku, o ile wiem samemu
    > możesz zablokować wszystkie kanały dostępu jako klient, spróbuj to zrobić.
    > Brak przelewu może oznaczać brak dyspozycji. Warto odwiedzić bank i
    > posprzątać po sobie.
    > Arek


    Dzięki za odpowiedzi.
    Bez wizyty w oddziale się nie obędzie, na wypowiedzeniu wyraźnie
    podany jest nr nowego rachunku na który miał być przelew, ale na
    MultiLinii stwierdzili że w zleceniu (w systemie) nie ma daty
    rozwiązania umowy. Utrudniają jak mogą, ale co zrobić. Jeśli
    chodzi o zablokowanie dostępu to faktyczmie można zablokować bez
    hasła jednorazowego przez internet.

    Sebastian


  • 6. Data: 2006-07-11 17:16:45
    Temat: Re: MultiBank zamkniecie rachunku.
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    logowac sie do serwisów i widze tam swoje dane. Czy jest to zgodne
    z prawem i ustawa o ochronie danych osobowych ?

    IMO jest to niezgodne z ustawa. Zglos to do GIODO - zobaczysz ze bedzie
    reakcja.

    Ps. pomimo wypowiedzenia dalej swiadcza Ci uslugi droga elektroniczna.

    Darek




  • 7. Data: 2006-07-11 17:57:07
    Temat: Re: MultiBank zamkniecie rachunku.
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Darek napisał(a):
    > logowac sie do serwisów i widze tam swoje dane. Czy jest to zgodne
    > z prawem i ustawa o ochronie danych osobowych ?
    >
    > IMO jest to niezgodne z ustawa. Zglos to do GIODO - zobaczysz ze bedzie
    > reakcja.
    >
    > Ps. pomimo wypowiedzenia dalej swiadcza Ci uslugi droga elektroniczna.

    Dlatego że świadczą usługi drogą elektroniczną pomimo wypowiedzenia -
    informować GIODO???


  • 8. Data: 2006-07-11 20:18:36
    Temat: Re: MultiBank zamkniecie rachunku.
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > ... konto zostalo zamkniete 5 lipca, moge
    > logowac sie do serwisów i widze tam swoje dane. Czy jest to zgodne
    > z prawem i ustawa o ochronie danych osobowych?

    Kurde, ależ się ludziska wybredne porobiły ;-)
    W czym Ci to przeszkadza?
    Przecież to czysta wygoda,
    dostęp (pod warunkiem, że tylko pasywny) do zamkniętego konta,
    możliwość przeglądania historii, wydrukowania potwierdzenia przelewu itd...
    jak dla mnie idealna sprawa :)

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 9. Data: 2006-07-11 20:58:17
    Temat: Re: MultiBank zamkniecie rachunku.
    Od: quwert <q...@x...gazeta.pl>

    > Konsultant twierdzi ze jest to konieczne w
    > przypadku przyszlych reklamacji i gdybym chcial do nich wrócic ???
    > (nie maja mozliwosci usuniecia danych raz zapisanego klienta ?!)

    Bzdura (chyba?)
    Z moich obserwacji wynika że w bankach bardzo
    niechetnie zamykaja konta, jakies kary finansowe
    czy cuś.
    Ja zamykalem konto w pekao sa przeszlo dwa miesiace
    i nasluchalem sie roznych bajek dopiero dluga
    rozmowa telefoniczna z konkretnym oddzialem
    i praktycznie przeczytanie do sluchawki tresci
    wypowiedzenia z przeliterowaniem nazwiska osoby przyjmujacej pismo
    okazalo sie skuteczne.


  • 10. Data: 2006-07-12 09:16:34
    Temat: Re: MultiBank zamkniecie rachunku.
    Od: "m...@w...pl" <m...@w...pl>


    S.T. wrote:
    > > ... konto zostalo zamkniete 5 lipca, moge
    > > logowac sie do serwisów i widze tam swoje dane. Czy jest to zgodne
    > > z prawem i ustawa o ochronie danych osobowych?
    >
    > Kurde, ależ się ludziska wybredne porobiły ;-)
    > W czym Ci to przeszkadza?
    > Przecież to czysta wygoda,
    > dostęp (pod warunkiem, że tylko pasywny) do zamkniętego konta,
    > możliwość przeglądania historii, wydrukowania potwierdzenia przelewu itd...
    > jak dla mnie idealna sprawa :)
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

    To co pozostało to tylko dane osobowe, nr dowodu, dokładny adres i
    numery tel (rachunek został usunięty i nie mogę przeglądać
    historii). Dostęp przez internet i inne kanały dostępu zamknę (jak
    poradził turczy) przez internet i po kłopocie , gorzej z nie
    przelaną gotówką. Nie spodziewałem się po Multi niczego lepszego,
    są dobrzy w podnoszeniu opłat ale jakość usług pozostawia wiele do
    życzenia.

    Pzdr
    Seba

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1