eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultiBank zamkniecie rachunku. › Re: MultiBank zamkniecie rachunku.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newshub.
    sdsu.edu!postnews.google.com!35g2000cwc.googlegroups.com!not-for-mail
    From: "m...@w...pl" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: MultiBank zamkniecie rachunku.
    Date: 11 Jul 2006 06:07:27 -0700
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 48
    Message-ID: <1...@3...googlegroups.com>
    References: <1...@m...googlegroups.com>
    <1...@b...googlegroups.com>
    <e905ih$ifs$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.21.165.243
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1152623252 19708 127.0.0.1 (11 Jul 2006 13:07:32 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Tue, 11 Jul 2006 13:07:32 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <e905ih$ifs$1@news.dialog.net.pl>
    User-Agent: G2/0.2
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.0.4)
    Gecko/20060508 Firefox/1.5.0.4,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: 35g2000cwc.googlegroups.com; posting-host=83.21.165.243;
    posting-account=Cceq3QwAAAC30gIEiHogUsF_B2HDtld-
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:390574
    [ ukryj nagłówki ]


    turczy wrote:
    > Użytkownik "hansvonb" <h...@g...com> napisał w wiadomości
    > news:1152620524.684422.264370@b28g2000cwb.googlegrou
    ps.com...
    >
    > m...@w...pl napisał(a):
    > > Witam
    > > Zrezygnowalem z prowadzenia rachunku w MultiBanku i okazalo sie ze
    > > moje dane pozostana w systemie (multilinia i internet) nawet po
    > > wypowiedzeniu umowy. Konsultant twierdzi ze jest to konieczne w
    > > przypadku przyszlych reklamacji i gdybym chcial do nich wrócic ???
    > > (nie maja mozliwosci usuniecia danych raz zapisanego klienta ?!)
    > > Aktualnie mimo ze minal 30 dniowy okres wypowiedzenia umowy(wniosek
    > > zlozony 5 czerwca) i konto zostalo zamkniete 5 lipca, moge
    > > logowac sie do serwisów i widze tam swoje dane. Czy jest to zgodne
    > > z prawem i ustawa o ochronie danych osobowych ?
    > > Do dzis nie otrzymalem tez przelewu pozostalych na zamykanym koncie
    > > srodków. Czy ktos mial doswiadczenia ile taki przelew (procedura)
    > > moze trwac (przenioslem sie do mBanku).
    > >
    > > Pzdr
    > > Sebastian
    > Bank ma OBOWIĄZEK trzymać twoje dane przez ileśtam lat od zamkniecia
    > rachunku (obecnie chyba 8 ale mogę się mylić).
    > Możesz zarządać od banku żeby nie przetwarzali twoich danych w celach
    > marketingowych, ale nie możesz się domagać całkowitego wykreślenia (tzn
    > możesz ale bezskutecznie:) )
    > To czy możesz się logować do serwisów to sprawa banku, o ile wiem samemu
    > możesz zablokować wszystkie kanały dostępu jako klient, spróbuj to zrobić.
    > Brak przelewu może oznaczać brak dyspozycji. Warto odwiedzić bank i
    > posprzątać po sobie.
    > Arek


    Dzięki za odpowiedzi.
    Bez wizyty w oddziale się nie obędzie, na wypowiedzeniu wyraźnie
    podany jest nr nowego rachunku na który miał być przelew, ale na
    MultiLinii stwierdzili że w zleceniu (w systemie) nie ma daty
    rozwiązania umowy. Utrudniają jak mogą, ale co zrobić. Jeśli
    chodzi o zablokowanie dostępu to faktyczmie można zablokować bez
    hasła jednorazowego przez internet.

    Sebastian

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1