  • 1. Data: 2006-07-11 06:40:36
    Temat: Pekao - karta kredytowa - zwolnienie z oplaty rocznej
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    Czy komus udalo sie zalatwic w Pekao SA zwolnienie z oplaty rocznej w
    przypadku karty kredytowej?

    Wlasnie zbliza sie rok jak posiadam u nich kredytowke Shell'a, obroty
    srednie sa na poziomie 1300pln miesiecznie, wszystko splacane terminowo w
    GP.
    Zadzwonilem na infolinie kartowa, ale tam nie potrafia udzielic takiej
    informacji, bo maja tylko TOiP, radzili napisac pisemko i zlozyc osobiscie w
    banku, moze podejma taka decyzje.
    Zastanawiam sie czy warto sie fatygowac?

    Jesli nie, to pewnie obnize limit do 1499 pln bo wtedy oplata roczna spada o
    33% a dalej mozna korzystac z bonusow typu ubezpieczenie i assistance
    samochodowy (szczegolnie ze w innym banku posiadam KK z duzo wiekszym
    limitem).

    --
    darnok

  • 2. Data: 2006-07-11 10:38:12
    Od: "wk" <b...@p...onetABC.pl>

    "darnok" <d...@a...spam.ch> wrote in message
> [...]
    > w banku, moze podejma taka decyzje.
    > Zastanawiam sie czy warto sie fatygowac?

    Jak nie masz jakis argumentow (typu jak nie, to przenosze karte do innego
    banku, i tu podac jakas konkurencyjna oferte) to szkoda fatygi.
    W bankach prosbami nic nie wskórasz.

    pozdrawiam, wk

  • 3. Data: 2006-07-11 13:34:03
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    wk napisał(a):

    > Jak nie masz jakis argumentow (typu jak nie, to przenosze karte do innego
    > banku, i tu podac jakas konkurencyjna oferte) to szkoda fatygi.
    > W bankach prosbami nic nie wskórasz.

    E, akurat Pekao znane jest z "przyjmowania podań" ;-)

    IMHO nic nie stracisz jeśli pójdziesz do oddziału i zagrozisz likwidacją
    karty. Swego czasu miałem u nich kartę obciążeniową, w moim oddziale co
    roku była "promocja", o której dowiadywałem się od pracowników - 0zł za
    wznowienie karty. Wygląda na to, że decyzja dotycząca pobierania opłaty
    za kartę zależy/ała od konkretnego oddziału (chyba że coś się przez
    ostatnie 2 lata zmieniło w tej kwestii...).

    Marek

  • 4. Data: 2006-07-11 14:45:38
    Od: "xviper" <v...@o...pl>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:e8vh9j$sli$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Czy komus udalo sie zalatwic w Pekao SA zwolnienie z oplaty rocznej w
    > przypadku karty kredytowej?

    Mi sie nie udalo (Pekao/LOT). zrezygnowalem wiec z karty i wzialem w zamian
    inna kredytowke za darmo z takim samym limitem na podstawie wyciagow. Jesli
    Pekao nie zalezy na klientach KK to do widzenia, innym zalezy.

  • 5. Data: 2006-07-13 17:13:28

    w Pekao SA nie uzyskasz nigdy obniżenia opłaty rocznej za kartę.
    Kiedy bank likwidował karty Partner i zamieniał je na Regaty, to
    różnica w opłatach była bardzo skrupulatnie liczona, zero ulgi dla
    klienta.
    Jedyna szansa na obniżenie opłaty rocznej lub jej brak, jest
    posiadanie statusu frequent traveller (50%) lub Senator (zwolnienie z
    opłaty) w przypadku posiadania karty Pekao Lot.