  • 1. Data: 2003-11-12 13:03:25
    Temat: MultiBank - ponad 8200 wydanych kart kredytowych
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    MultiBank - detaliczna część BRE Banku SA - po roku od wprowadzenia do
    oferty karty kredytowych wydał ponad 8200 kart. W tej liczbie, aż 22%
    stanowią karty prestiżowe Visa Platinum Credit i Visa Gold Credit. Jest to
    wartość o 4 punkty procentowe większa niż średnio dla kart VISA wydawanych w
    regionie CEMEA, do którego należy Polska.
    calosc: http://www.prnews.pl/html.php/display?article=3668

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-11-12 13:30:39
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>

    napisał w wiadomości news:botb3r$8fl$1@news.onet.pl...
> [...]
    > wartość o 4 punkty procentowe większa niż średnio dla kart VISA wydawanych
    > regionie CEMEA, do którego należy Polska.

    Ciezko ocenic czy to malo czy duzo... jakies porownanie by sie przydalo.
    IMHO, 8200 to smiech na sali w ciagu roku.. ale moge sie mylic...

    MAd Hat
    ter

  • 3. Data: 2003-11-12 13:42:34
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    $Szalony_Kapelusznik$ <s...@w...pl> wrote:
    > Ciezko ocenic czy to malo czy duzo... jakies porownanie by sie
    > przydalo. IMHO, 8200 to smiech na sali w ciagu roku.. ale moge sie
    > mylic...

    Z czerwca tego roku (za Rzepa):
    Citi 440 tys
    BZ WBK 120 tys
    BPH PBK 50 tys
    Millennium 46 tys
    PKO BP 36 tys
    Raiffeisen 27 tysiecy
    ING BS 26 tys
    Pekao 20 tys

    Dokladniejsze sa w ktorejsc z ostatnich GB (nawet zadluzenie w tych kartach
    w niektorych bankach), ale nie chce mi sie przegrzebywac bo dopiero
    powpychalem te gazety do szafki ;)

  • 4. Data: 2003-11-12 13:48:19
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Z czerwca tego roku (za Rzepa):
    > Citi 440 tys
    > BZ WBK 120 tys
    > BPH PBK 50 tys
    > Millennium 46 tys
    > PKO BP 36 tys
    > Raiffeisen 27 tysiecy
    > ING BS 26 tys
    > Pekao 20 tys

    No ale to nie w ciągu jednego roku? Więc co tu porównywać?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2003-11-12 14:08:01
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Glenn <g...@g...pl> wrote:
    > No ale to nie w ciągu jednego roku? Więc co tu porównywać?

    Podziel od monetu wprowadzenia ;)

  • 6. Data: 2003-11-12 15:22:25
    Od: "KK" <n...@n...com>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:botet5$kpm$1@news.onet.pl...

    > Podziel od monetu wprowadzenia ;)

    No bez przesady! Nie sądze by Citi wydawało teraz tyle kart co w okresie gdy
    nie miało takiej konkurencji :-)

    pzdr
    KK

  • 7. Data: 2003-11-12 16:07:29
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>

    > Z czerwca tego roku (za Rzepa):
    > Citi 440 tys

    Jak daleko przed konkurencja :)

    > BZ WBK 120 tys
    > BPH PBK 50 tys
    > Millennium 46 tys

    Chyba calkiem rozsadny wynik....

    > PKO BP 36 tys
    > Raiffeisen 27 tysiecy

    Takie promocje, takie wciskanie za darmo i prawie na sile.... a taki
    slabiutki wyniczek ?!

    > ING BS 26 tys
    > Pekao 20 tys

    A tu to jestem w szoku !!!