  • 1. Data: 2003-11-12 13:41:42
    Temat: BPH - Bezpieczne transakcje, oplata za obsluge karty
    Od: "Artur Zajac" <a...@s...uci.agh.edu.pl>

    Witam

    Bank BPH wprowadzil jakis czas temu oplate za "Pakiet bezpieczne transakcje"
    (2 PLN), obecnie nazywa sie to oplata za obsluge karty (2,5 PLN) i jest to
    ponoc oplata za ubezpieczenie karty, z tym ze nie jest mi ono zupelnie
    potrzebne (kwota trzymana na ROR jest minimalna) i widze to jako chec
    wyciagniecia przez bank pewnych dodatkowych pieniedzy pod przykrywka
    dodatkowych uslug.
    Napisalem reklamacje (jakis miesiac temu, dotad nie ma odpowiedzi), jednak
    powiedziano mi ze szansa na jej pozytywne rozpatrzenie jest zadna, z tym ze:
    - jest to dodatkowy produkt bankowy, na ktorego kupno nie wyrazalem zgody
    podpisem - nie jestem pewien czy to moze podpadac pod punkt ze tabela oplat
    i prowizji nie jest czescia umowy i jej aktualizacja nie wymaga mojego
    podpisu - wszak to nowy produkt ktorym mnie bank na sile uszczesliwia,
    - tryb wprowadzenia tez jest co najmniej dziwny np. oplaty za "obsluge
    karty" nie bylo w tabeli oplat i prowizji umieszczonej na stronie WWW w dniu
    dzisiejszym, po wizycie w banku okazalo sie ze wprowadzona ona zostala przez
    wiceprezesa zarzadu zalacznikiem z dnia 28 X 2003, a naliczona juz ok 10 XI
    2003, bez uprzedniego uprzedzenia.
    - i wogole BPH uprawia tzw. spychologie stosowana :(

    Pytanie mam takie. Czy jest jakas szansa na wywalczenie czegos w tej
    sprawie? Kiedy w koncu otrzymam odmowe to gdzie sie udac i na jakie prawne
    argumenty sie powolac?
    W sumie w tym wszystkim chodzi o zasade i o przyszlosc - jesli te pieniadze
    sa male to niech bank z nich zrezygnuje a nie ja.

    Z wyrazami szacunku

    Artur Zajac

  • 2. Data: 2003-11-12 16:03:52
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Użytkownik "Artur Zajac" <a...@s...uci.agh.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:botd96$6ef$2@galaxy.uci.agh.edu.pl...
> [...]
    > potrzebne (kwota trzymana na ROR jest minimalna) i widze to jako chec
    > wyciagniecia przez bank pewnych dodatkowych pieniedzy pod przykrywka

    wystarczy chyba wykonac w miesiacu 4 transakcje bezprowizyjne by oplata nie
    byla naliczana

    PiotR

  • 3. Data: 2003-11-13 09:40:56
    Od: "K." <k...@w...pl>

    PiotR wrote:
    > Użytkownik "Artur Zajac" <a...@s...uci.agh.edu.pl> napisał w
    > wiadomości news:botd96$6ef$2@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > wystarczy chyba wykonac w miesiacu 4 transakcje bezprowizyjne by
    > oplata nie byla naliczana

    Jeśli już poprawili system to tak. Ja musiałem wykłócać się w centrali - w końcu
    zwrócili pieniądze "tylko dlatego że jestem stałym klientem" i po miesiącu
    walki. Po takim potraktowaniu szybko zmieniłem bank :)

    --

    K.