  • 1. Data: 2003-11-12 13:01:38
    Temat: Lukas nowe numery kont
    Od: "D." <m...@w...pl>

    Witam,

    Wczoraj logowalem sie do lukasa i wyswietlały sie 2 numery kont nowy i
    stary. Dzisiaj wchodze i widze tylko jeden stary numer konta. Czy ktos wie
    co sie dzieje w lukasie czy nowe numery sa aktualne czy lepiej na nowe
    numery nie przelewac jeszcze kasy.

    Damian

  • 2. Data: 2003-11-12 13:05:36
    Temat: Re: Lukas nowe numery kont
    Od: "_" <...@...->

> [...]
    > stary. Dzisiaj wchodze i widze tylko jeden stary numer konta. Czy ktos wie
    > co sie dzieje w lukasie czy nowe numery sa aktualne czy lepiej na nowe

    U mnie wyświetlają się dwa

    M.

  • 3. Data: 2003-11-12 20:03:54
    Od: ".::Mariusz::." <USUŃ_TOmart74@I_TO_TEZtlen.pl>

    > U mnie wyświetlają się dwa
    >
    > M.

    U mnie tez

  • 4. Data: 2003-11-12 22:51:29
    Od: thorak <t...@-...net>

    D. napisal(a):
> [...]
    > stary. Dzisiaj wchodze i widze tylko jeden stary numer konta. Czy ktos wie
    > co sie dzieje w lukasie czy nowe numery sa aktualne czy lepiej na nowe

    u mnie tez dwa, wlasciwie to sie ciesze ze wreszcie zmienil numery w
    koncu wypadaloby juz. Wyczysc cache w przegladarce i zaloguj sie jeszcze
    raz, powinno pomoc :)

    --
    pozdroofki
    mich4k

  • 5. Data: 2003-11-13 09:42:31
    Od: "K." <k...@w...pl>

    thorak wrote:

    > u mnie tez dwa, wlasciwie to sie ciesze ze wreszcie zmienil numery w
    > koncu wypadaloby juz. Wyczysc cache w przegladarce i zaloguj sie
    > jeszcze raz, powinno pomoc :)

    A najlepiej wyłącz cache dla https :).

    --

    K.