  • 1. Data: 2003-11-12 10:06:52
    Temat: VE z VWBD i Millennium w UA
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    Właśnie wróciłem ze Lwowa i byłem ciekaw jak teraz wypadnie transakcja
    VE Millennium, a oto szczegóły:
    08-11-2003 Lwów - PRAVEX-BANK 350 UAH - 265,69 PLN + 5 PLN prowizji.
    Przy okazji chciałem sprawdzić jak się sprawuje VE z VW. Postanowiłem
    przy okazji przetestować bankomat Kredyt Banku bo słyszałem, że na
    Litwie bankomaty KB mają do wyboru polskie menu, a jak jest na Ukrainie?
    Bankomat taki jak w Polsce bankomaty BPH-PBK. W BPH-PBK wypłaca mi na
    rachunek domyślny tu nie, trzeba wybrać kredyt card. Menu niestety tylko
    UA, UK i RU. Najgorsze jest to że na wydruku doliczyło 2 UAH jakiegoś
    EDD. Niestety VW jeszcze nie rozliczył transakcji i nie ma blokady w
    systemie. Omawiany bankomat mieści się na pr. Swobody 25 we Lwowie. A
    więc odradzam bankomaty KB na Ukrainie. Jeśli ktoś mógłby wyjaśnić co to
    jest te EDD?

    Pozdrawiam,
    Grzegorz Niedźwiecki

  • 2. Data: 2003-11-13 09:13:04
    Temat: Re: VE z VWBD i Millennium w UA
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

> [...]
    > Przy okazji chciałem sprawdzić jak się sprawuje VE z VW. Postanowiłem
    > przy okazji przetestować bankomat Kredyt Banku

    VE VW 10-11-2003 Lwów - Kredyt Bank 120 UAH + 2 UAH prowizji - 94,88 PLN
    + 10 PLN prowizji.

  • 3. Data: 2003-11-13 17:20:31
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>
    napisał w wiadomości news:bovi46$9lb$1@pippin.warman.nask.pl...

    > VE VW 10-11-2003 Lwów – Kredyt Bank 120 UAH + 2 UAH prowizji – 94,88 PLN
    > + 10 PLN prowizji.

    Czyli tlumaczac na nasze - kurs VW o 2,5% gorszy i jeszcze te prowizje...

    --
    Pozdrowienia