    From: m...@a...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: MultiBank - paranoja
    Date: 18 Sep 2006 08:05:08 -0700

    > To co, wszystkie inne banki wywiało, tylko jeden Multibank został i jest to
    > powodem do emigracji?
    >
    > p. m.

    nie wywiało, ale za bardzo nie ma w czym wybierać, bo oferty w
    naszych bankach są najlepsze w telewizyjnym spocie reklamowym. W
    Polsce mniej więcej we wszystkich bankach jest podobne podejście do
    klienta, byłam wcześniej w ing, znajomy w bph. W żadnym banku nie
    procentuje to, że się jest lojalnym klientem. Dobre oferty są przede
    wszystkim na starcie. Wydawać by się mogło, że jak bank od kilku
    lat ma klienta, zna doskonale historię jego konta, może
    przeanalizować wpływy i wydatki, to będzie chciał udzielać kredytu
    takiej sprawdzonej i przewidywalnej osobie, bo kredyt obarczony jest
    wtedy małym ryzykiem, ale tak nie jest. Mówiłam o wyjeździe, bo w
    swerze bankowej w Polsce jest dzicz a system bankowy rozija się
    inaczej niż na zachodzie