  • 1. Data: 2002-07-17 05:03:02
    Temat: MultiBank-kredyt odnawialny w koncie
    Od: "Jurek" <j...@a...net>

    Panowie!

    Dają kase jak cholera.....
    Mi dali spory kredyt odnawialny...
    Jak dają ten kredyt, to jest on dopiero po pólnocy dostępny....
    ja sparwdziłem SMSem o 00:05 i jeszcze system tego nie przemielił, ale już o
    01:20 miałem saldo z kredytem...

    NIezły ten MultiBank...

    A...

    Biora 1% prowizji za udzielenie kredytu..

    Całkiem znośnie...

    Pozdrooo

  • 2. Data: 2002-07-17 10:15:52
    Temat: Re: MultiBank-kredyt odnawialny w koncie
    Od: "jaca" <j...@b...pl>

> [...]
    >
    > NIezły ten MultiBank...
    >
    > A...
    >
    > Biora 1% prowizji za udzielenie kredytu..

    coś dla ochłody ...........

    miałem limit w BPH 30 k, chciałem sprawdzić ile dostanę w Multi ( wysłałem
    wyciąg ) I co ? Rozczarowanie kompletne, powiedzieli że muszę zrobić
    historię u nich , chyba się wystraszyli zbyt dużych wpływów ........
    Śmieszni są , poszedłem gdzie indziej i bez problemu dostałem jeszcze
    większy limit.
    Dla mnie osobiście Multi jest gówno warty.

    pozdrawiam
    jaca

  • 3. Data: 2002-07-17 11:15:20
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    ,>miałem limit w BPH 30 k, chciałem sprawdzić ile dostanę w Multi ( wysłałem
    >wyciąg ) I co ? Rozczarowanie kompletne, powiedzieli że muszę zrobić
    >historię u nich , chyba się wystraszyli zbyt dużych wpływów ,

    A ja miałem w BPH-PBK 20k, a w Multi dali mi 30k. Żadnej historii nie musiałm
    u nich robić, obejrzeli tylko wyciągi z BPH-PBK.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 4. Data: 2002-07-17 11:37:34
    Od: "Richard" <R...@p...onet.pl>

    Pewnie przestraszyli sie twojego ryja wiesniaku a nie twoich wplywów na
    konto...

    Jak mozna byc takim wiesniakiem zeby tak napisac...

    Pewnie sprzedałeś dużo świń chamie........

  • 5. Data: 2002-07-17 12:23:53
    Od: "jaca" <j...@b...pl>

    > Pewnie przestraszyli sie twojego ryja wiesniaku a nie twoich wplywów na
    > konto...
    >
    > Jak mozna byc takim wiesniakiem zeby tak napisac...
    >
    > Pewnie sprzedałeś dużo świń chamie........

    tak masz rację ............... prostaku

  • 6. Data: 2002-07-17 12:41:03
    Od: m...@h...com (Marek Monikowski)

    >Pewnie przestraszyli sie twojego ryja wiesniaku a nie twoich wplywów na
    >konto...

    ** PLONK **

    --
    Marek Monikowski