    From: "jaca" <j...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: MultiBank-kredyt odnawialny w koncie
    Date: Wed, 17 Jul 2002 10:15:52 GMT

    > Panowie!
    >
    > Dają kase jak cholera.....
    > Mi dali spory kredyt odnawialny...
    > Jak dają ten kredyt, to jest on dopiero po pólnocy dostępny....
    > ja sparwdziłem SMSem o 00:05 i jeszcze system tego nie przemielił, ale już
    > 01:20 miałem saldo z kredytem...
    >
    > NIezły ten MultiBank...
    >
    > A...
    >
    > Biora 1% prowizji za udzielenie kredytu..
    >
    > Całkiem znośnie...

    coś dla ochłody ...........

    miałem limit w BPH 30 k, chciałem sprawdzić ile dostanę w Multi ( wysłałem
    wyciąg ) I co ? Rozczarowanie kompletne, powiedzieli że muszę zrobić
    historię u nich , chyba się wystraszyli zbyt dużych wpływów ........
    Śmieszni są , poszedłem gdzie indziej i bez problemu dostałem jeszcze
    większy limit.
    Dla mnie osobiście Multi jest gówno warty.

    pozdrawiam
    jaca