  • 1. Data: 2006-03-11 09:39:26
    Temat: [MultiBank] Wyciagi elektroniczne
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Witam,

    Czy wyciągi elektroniczne w MultiBanku już działają? czy otrzymał ktoś
    wyciąg elektroniczny za miesiąc luty na maila?

    Ja do dnia dzisiejszego jeszcze nie otrzymałem. :/
    Przemek

  • 2. Data: 2006-03-11 12:15:53
    Temat: Re: [MultiBank] Wyciagi elektroniczne
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2006-03-11 10:39, kiedy Przemek zdecydował(a)
    się stwierdzić,że:

    Tak, już działają. Tak, ja otrzymałem.

    --

    **** Never argue with an idiot. ****
    **** They drag you down to their level ****

  • 3. Data: 2006-03-11 13:34:20
    Od: "Aga & Marcin" <r...@i...pl>

    Użytkownik "yayco" <y...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Zegar systemowy wskazywał 2006-03-11 10:39, kiedy Przemek zdecydował(a)
    > się stwierdzić,że:
    > Tak, już działają. Tak, ja otrzymałem.

    ja również nie otrzymałam choć przy podpisaniu umowy wybrałam taką
    opcję...pewnie trzeba zadzwonic na płatną info linię...cierpliwie czekam..a
    potem egzekwowanie zapisów umowy....

    Aga

    --
    Aga i Marcin
    "there is always music in the air"

  • 4. Data: 2006-03-11 13:55:59
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Aga & Marcin napisał(a):

    > ja również nie otrzymałam choć przy podpisaniu umowy wybrałam taką
    > opcję...pewnie trzeba zadzwonic na płatną info linię...cierpliwie czekam..a
    > potem egzekwowanie zapisów umowy....

    Ja też nie otrzymałem. Mimo iż zanim je wprowadzili zgłosiłem taką chęć
    i zaraz po wprowadzeniu miałem już od razu otrzymywać elektroniczne. Tak
    mi multilinka powiedziała :)

    Przemek

  • 5. Data: 2006-03-11 14:15:20
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Przemek napisał(a):

    > Ja też nie otrzymałem. Mimo iż zanim je wprowadzili zgłosiłem taką chęć
    > i zaraz po wprowadzeniu miałem już od razu otrzymywać elektroniczne. Tak
    > mi multilinka powiedziała :)

    Właśnie powiedziano mi na multilince, że jako iż to jest pierwszy
    miesiąc to jest małe opóźnienie, ale na pewno każdy otrzyma. Natomiast w
    kolejnym miesiącu już będzie normalnie.

    Przemek

  • 6. Data: 2006-03-11 14:37:49
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2006-03-11 15:15, kiedy Przemek zdecydował(a)
    się stwierdzić,że:

    > Właśnie powiedziano mi na multilince, że jako iż to jest pierwszy
    > miesiąc to jest małe opóźnienie, ale na pewno każdy otrzyma. Natomiast w
    > kolejnym miesiącu już będzie normalnie.

    Chyba was nie lubią ;-). Ja dostałem 2 marca ładnego kolorowego pdf-a.
    NIe sądzę, żeby to wynikało z aquariusa, ale może...

  • 7. Data: 2006-03-11 15:11:59
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    yayco napisał(a):
> [...]
    >>

    > Chyba was nie lubią ;-). Ja dostałem 2 marca ładnego kolorowego pdf-a.
    > NIe sądzę, żeby to wynikało z aquariusa, ale może...

    Możliwe, za to mnie lubią w Fortisie a innych nie :) Żeby wiedzieć o co
    chodzi wątek Niezłe dziwy :D

    Przemek

  • 8. Data: 2006-03-13 10:08:16
    Od: "Krasnal \(Zabrze\)" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    >>

    > Chyba was nie lubią ;-). Ja dostałem 2 marca ładnego kolorowego pdf-a.
    > NIe sądzę, żeby to wynikało z aquariusa, ale może...

    Myślę, że to nie wynika z AQ bo ja do dzisiaj nie mam :)
    Ale może ja jestem taki mały AQ i się nie liczę :( hlip, hlip :(

    Pozdrawiam

    Krasnal, GG#1103