  • 1. Data: 2006-03-11 08:35:30
    Temat: Kiedy zapowiadane zmiany w multi?
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    Hasła na sms i emakler? Podobno miały być w marcu, czy termin
    aktualny, wie ktoś?

    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Oto kon plowy, a tego, ktory siedzial na nim, imie bylo Smierc."

  • 2. Data: 2006-03-11 09:30:44
    Temat: Re: Kiedy zapowiadane zmiany w multi?
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Tomasz Matuszewski napisał(a):

    > Hasła na sms i emakler? Podobno miały być w marcu, czy termin
    > aktualny, wie ktoś?

    A skąd ta informacja, że miały być w marcu?

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 3. Data: 2006-03-11 10:53:55
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Markus Sprungk wrote:

    > A skąd ta informacja, że miały być w marcu?

    Co do usług maklerskich - tak pół roku temu opowiadała Multilinia.

  • 4. Data: 2006-03-11 11:59:47
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Bogdan B. napisał(a):

    > Co do usług maklerskich - tak pół roku temu opowiadała Multilinia.

    Mnie bardziej interesują te hasła smsowe :)

    Ciekawy jestem także kiedy wreszcie przestaną przysyłać te wyciągi z KK,
    których za diabła nie można wyłączyć, a które nie są mi do niczego
    potrzebne i które wywalam do niszczarki jak je tylko dostanę :(

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 5. Data: 2006-03-11 13:03:44
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    Markus Sprungk <m...@g...com> wrote:

> [...]
    > których za diabła nie można wyłączyć, a które nie są mi do niczego
    > potrzebne i które wywalam do niszczarki jak je tylko dostanę :(

    swojego czasu na forum multibanku była taka informacja, ale po zmianie
    ich strony nie widze tego forum ;) więc tam się nie mogę spytać :P
    Mnie też bardziej interesują te hasła niż emakler :(
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Być kochanym - to prawdziwe szczęście." Wolter

  • 6. Data: 2006-03-11 14:22:56
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Markus Sprungk" <m...@g...com> wrote in message

    > Ciekawy jestem także kiedy wreszcie przestaną przysyłać te wyciągi z KK,
    > których za diabła nie można wyłączyć, a które nie są mi do niczego
    > potrzebne i które wywalam do niszczarki jak je tylko dostanę :(

    Bedziesz chcial przeniesc KK do innego banku to docenisz te papierowe
    wyciagi ;).

    MK

  • 7. Data: 2006-03-11 15:54:37
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    MK napisał(a):

    > Bedziesz chcial przeniesc KK do innego banku to docenisz te papierowe
    > wyciagi ;).

    Mogę je sobie zawsze wydrukować jak będę potrzebował, ewentualnie przejść
    się do oddziału, który mam rzut beretem od miejsca zamieszkania ;)

    A oni tylko wycinają te drzewa na papier i wycinają.... ;)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098