  • 1. Data: 2009-02-09 10:29:31
    Temat: MultiBank - Kradziesz srodkow przez skopiowana karte.
    Od: Unknown <b...@u...net>

    Witam.

    Pewna osoba utracila znaczna czesc srodkow z konta poprzez skopiowana
    karte platnicza.

    Czy ktos moze doradzic jak zajac sie ta sprawa aby dalo sie
    odzyskac utracone srodki? Z tego co wiem to karta byla ubezpieczona.

    Pozdrawiam,
    Borg

  • 2. Data: 2009-02-09 10:33:34
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Uzytkownik "Unknown" <b...@u...net> napisal w wiadomosci
> [...]
    >
    > Czy ktos moze doradzic jak zajac sie ta sprawa aby dalo sie
    > odzyskac utracone srodki? Z tego co wiem to karta byla ubezpieczona.

    Musisz zaczac od reklamacji w Multibanku.

    marekz

  • 3. Data: 2009-02-09 12:42:10
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 9 Lut, 11:33, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:
    > Uzytkownik "Unknown" <b...@u...net> napisal w
    wiadomoscinews:Pine.LNX.4.64.0902091126500.7764@cube

    > Musisz zaczac od reklamacji w Multibanku.

    I od zgloszenia kradziezy na policje.

  • 4. Data: 2009-02-09 14:14:13
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    krzysztofsf schrieb:
    wiadomoscinews:Pine.LNX.4.64.0902091126500.7764@cube

    > I od zgloszenia kradziezy na policje.

    I jak nie ukradli wszystkiego, to proponuje zakup slownika
    ortograficznego, bo temat az w oczy razi ;)

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 5. Data: 2009-02-09 17:43:28
    Od: Unknown <b...@u...net>

    On Mon, 9 Feb 2009, Tomasz Chmielewski wrote:
    > I jak nie ukradli wszystkiego, to proponuje zakup slownika ortograficznego,
    > bo temat az w oczy razi ;)
    Hmm, faktycznie.. babol.. no zdaza sie.. polski nie moj natywny jezyk ;)

    No i nie jestem ta osoba, poprostu pomagam poszkodowanej :)

    Prosze jednak na przyszlosc nie zasmiecac grupy takimi uwagami.
    Na szczescie problem mnie nie dotyczy bezposrednio wiec przymkne oko.
    Ktos inny moglby sie zdenerwowac na taki niby niewinny zarcik.

  • 6. Data: 2009-02-11 18:42:13
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Mon, 9 Feb 2009 18:43:28 +0100, Unknown napisał(a):

    > Ktos inny moglby sie zdenerwowac na taki niby niewinny zarcik.

    I co z tego? Zjadłby ze złości klawiaturę?
    Na tej grupie obowiązuje język polski, a w języku polskim - zasady
    ortografii. Ewidentne błędy należy tępić, bo w przeciwnym wypadku zejdziemy
    do poziomu Anglików, których młode pokolenie nie rozumie tekstów pisanych z
    użyciem słów dłuższych niż pięcioliterowe - bo w esemesach stosuje się
    skróty

    T.

  • 7. Data: 2009-02-13 20:52:55
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> wrote in message

    > I jak nie ukradli wszystkiego, to proponuje zakup slownika
    > ortograficznego, bo temat az w oczy razi ;)

    Nie ma co poprawiac internetu. Zycia nie starczy.
    A zasady pisowni zmieniaja sie co kilka lat.

    k.

  • 8. Data: 2009-02-13 21:10:28
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 13 Lut, 15:52, "kashmiri" <n...@n...com> wrote:

    > A zasady pisowni zmieniaja sie co kilka lat.

    Zwlaszcza te dotyczace pisowni rz/z/sz :) Te to wrecz co miesiac :)

  • 9. Data: 2009-02-14 07:39:49
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    f.googlegroups.com...

    > Zwlaszcza te dotyczace pisowni rz/z/sz :) Te to wrecz co miesiac :)

    Mniej wiecej tak samo czesto jak te dotyczace pisowni z ogonkami ;)

    k.