  • 11. Data: 2005-07-08 21:08:47
    Temat: Re: Multi - czemu nie pobieraja...? :)
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    n...@g...pl wrote:

    > miesięc

    > zagr.).

    > Tonacy (MB) przytwy sie lapie; masowo odplywaja im klienci.

    A z jakiego powodu? Rownie dobrze możnaby napisać, że z pewnego dużego
    banku odpływają klienci w obawie przed nastaniem nowych rządów po
    przejęciu przez inny duży bank. Masz jakieś dowody, czy siejesz FUD ;)

    --
    Jacek
    jacek>at<devguide>dot<net

  • 12. Data: 2005-07-09 07:41:50
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Jacek <j...@-...devguide.net> wrote:

    > A z jakiego powodu? Rownie dobrze możnaby napisać, że z pewnego dużego
    > banku odpływają klienci w obawie przed nastaniem nowych rządów po
    > przejęciu przez inny duży bank. Masz jakieś dowody, czy siejesz FUD ;)

    Bzdury pisze i tyle. Multi ma się dobrze.
    A jak zacznie sie fuzja unibandito, to znowu konkurencja zacznie przejmować
    klienów pekao...

  • 13. Data: 2005-07-09 07:49:21
    Od: " " <n...@g...pl>

    > Bzdury pisze i tyle.

    Bzdury to ty piszesz. MB jest kiepska kasa i tyle. Mozna byloby zamknac
    CUFY, pieniadze przekazac dla potrzebujacych i poprzestac tylko na
    interentowym dostepie od rachunkow.

  • 14. Data: 2005-07-09 09:59:45
    Od: m...@p...onet.pl

    > Nie mam ani debetu, ani karty... :)

    to pewnie otwierałeś konto przez net a umowe podpisales w placowce
    jeżeli tak to pracownik nie zmienil Ci taryfy (konto do czasu podpisania umowy
    jest prowadzone za darmo a po podpisaniu umowy zmienia się taryfe na płatną), a
    skoro Ci jej nie zmienil to masz konto za darmo do końca życia :))
    bo maja taki bałagan że...
    no chyba że pracownicy śledzący tą grupe dojdą do wniosku że czas zkończyć
    promocje której nie ma

    i jak tu nie powiedzieć żę Multi jest lepsze od BPH :))))))))
    promocje mają suuuuuuuper

  • 15. Data: 2005-07-09 10:02:17
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >Bzdury to ty piszesz. MB jest kiepska kasa i tyle. Mozna byloby zamknac
    >CUFY, pieniadze przekazac dla potrzebujacych i poprzestac tylko na
    >interentowym dostepie od rachunkow.

    Widac do Ciebie kierowany jest mbank a nie multibank.

    Pzdr.
    Lack

  • 16. Data: 2005-07-09 11:28:19
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    9 Jul 2005 11:59:45 +0200, w <3...@n...onet.pl>,
    m...@p...onet.pl napisał(-a):

    > to pewnie otwierałeś konto przez net a umowe podpisales w placowce

    Dokładnie tak było :)

> [...]
    > skoro Ci jej nie zmienil to masz konto za darmo do końca życia :))

    ... mojego lub banku :). Zobaczymy czy nie zejdzie na psy jak mbank... :>

  • 17. Data: 2005-07-09 12:58:15
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik <n...@g...pl> wrote:

    > Bzdury to ty piszesz. MB jest kiepska kasa i tyle. Mozna byloby zamknac
    > CUFY, pieniadze przekazac dla potrzebujacych i poprzestac tylko na
    > interentowym dostepie od rachunkow.

    Konkrety proszę !!! Tak to sobie można pisać bzdury o każdym banku.

  • 18. Data: 2005-07-09 13:15:10
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    n...@g...pl napisał(a):

    > Bzdury to ty piszesz. MB jest kiepska kasa i tyle.

    A dokładnie? O co chodzi z tą "kiepską kasą? :)

    >Mozna byloby zamknac
    > CUFY, pieniadze przekazac dla potrzebujacych i poprzestac tylko na
    > interentowym dostepie od rachunkow.

    ..i wywiesić czerwone flagi :>

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 19. Data: 2005-07-09 13:21:50
    Od: " " <n...@g...pl>

    mm <j...@c...barg.sv> napisał(a):

    > Konkrety proszę !!! Tak to sobie można pisać bzdury o każdym banku.

    Po pierwsze, to bez wykrzyknikow i bez tupania lapkami w klawiature.

    Po drugie, to jak bedziesz CBS, to pogadamy.

    Po trzecie, jak nauczysz sie zachowywac na forum, to wtedy powrocimy do
    tematu (popros mamusie, aby nadrobila zaleglosci z twojego dziecinstwa).

    Po czwarte, sa miejsca, gdzie klienci bankow pisza o historiach swoich.

    Po piate czlowiek ma wlasne doswiadczenia.

  • 20. Data: 2005-07-09 13:39:20
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    n...@g...pl wrote:

    > Bzdury to ty piszesz. MB jest kiepska kasa i tyle. Mozna byloby zamknac
    > CUFY, pieniadze przekazac dla potrzebujacych i poprzestac tylko na
    > interentowym dostepie od rachunkow.

    nie wiem co palisz, ale ja też chcę :-)
    KJ