  • 11. Data: 2004-05-20 08:12:13
    Temat: Re: Mulitbank i wypłaty w oddziałach
    Od: "Tomasz Szacoń" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Glenn <g...@b...pl> napisał(a):

    > A to ciekawostka, bo ja wypłacałam w Multi dolary i podpisałam się trochę
    > inaczej niż na karcie podpisów, to mi kasjerka kazała sie podpisać jeszcze
    > raz. Oczyście DO też sprawdzała ;-)

    Może od jakieś kwoty dopiero dokładnie sprawdzają ?. Pani z infolinii
    powiedziała mi, iż pracownik postępował zgodnie z procedurami. A tak z
    ciekawości to sprawdzano Twój podpis jaki złożyłeś na pokwitowaniu dyspozycji
    czy podpisywałeś się do weryfikacji na jakimś specjalnym formularzu....

    Pozdrawiam
    T.Sz

  • 12. Data: 2004-05-20 08:24:02
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Może od jakieś kwoty dopiero dokładnie sprawdzają ?. Pani z infolinii
    > powiedziała mi, iż pracownik postępował zgodnie z procedurami.

    A co miała powiedzieć ;-)))

    >A tak z
    > ciekawości to sprawdzano Twój podpis jaki złożyłeś na pokwitowaniu
    dyspozycji
    > czy podpisywałeś się do weryfikacji na jakimś specjalnym formularzu....

    Podpisujesz dyspozycję. Jaki niby "specjalny formularz" masz na myśli ;-)))
    ?

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 13. Data: 2004-05-20 12:02:27
    Od: "Tomasz Szacoń" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Podpisujesz dyspozycję. Jaki niby "specjalny formularz" masz na myśli ;-)))
    > ?

    Przy składaniu zlecenia dużego przelewu z konta firmowego w Raiffeisen jako
    wspólnik w sp. z o.o. dają formularz i trzeba tam złożyć 3 razy swój podpis,
    który jest porównywany ze wzorcem i dopiero wtedy przelew jest realizowany,
    przynajmniej takie info mam od znajomego, do którego czasami dzwonią z banku
    że przelew nie poszedł bo sie podpisy nie zgodziły...Stąd wynikało moje
    pytanie....W moim przypadku podpis na dyspozycji "raczej" nie był
    weryfikowany - piszę raczej chyba iż pracownik był specem potrafiącym na
    pierwszy rzut oka ocenić wiarygodnośc podpisu a wtedy chylę czoła przed
    pracownikami Multibanku...;-)

    T.Sz

  • 14. Data: 2004-05-20 12:05:51
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Przy składaniu zlecenia dużego przelewu z konta firmowego w Raiffeisen
    jako
    > wspólnik w sp. z o.o. dają formularz
    /ciach/

    No ale nie o tym banku chyba mowa ;-)))) W moim przypadku było to
    standardowe potwierdzenie operacji-kwota była spora, ale nie jakaś
    powalająca na kolana ;-))))