    From: "camokiller" <c...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Może juz było- pisali o nas.
    Date: Sun, 13 Jan 2002 12:29:09 +0100

    "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> wrote in message
    news:cr714ucg3ndsbftc5fc8r6smnd9apcnu6o@4ax.com...
    > Sympatyczne ale troche przeraza mnie opis dla "scisle" poczatkujacych
    > jak dostac sie na pbb, a co gorsze takze na karty i ebanki
    > Juz i tak nie wyrabiam sie z lektura a wartosc sporej liczby postow na
    > pbb jest watpliwa :(

    Jest sobie taka grupa dyskusyjna

    pl.com.security
    I tam poradzono sobie z tym problemem w następujący sposób:
    Grupa stała się moderowana. Moderatorami są osoby które i tak grupę czytają, ale
    przez to
    że posy najpierw trafiają do wyjadaczy więc wszystkie posty nie związane z tematem od
    razu
    są killowane (na skrzynkę każdego moderatora trafia część postów). Problemem
    pozostają
    nadal posty w stylu "Jak najtaniej przesłać pieniądze do banku internetowego?" które
    pomimo istnienia faq'a co i raz na liście się pojawiają. Pozostaje pytanie czy takie
    posty
    należało by odrzucić czy nie.

    Moderacja grupy wzbudzi też zapewne spore kontrowersje (więc pewnie nigdy do tego nie
    dojdzie).

    Moim zdaniem jedynym sposobem rozwiązania problemu byłby podział na podgrupy.

    Na przykład cała przygoda Mailna z kredytem hipotecznym, aż prosi się żeby znalazła
    się na
    oddzielnej grupie pl.biznes.banki.kredyty
    A tak to za miesiąc zginą te posty w gąszczu innych i mogę się założyć, że pojawi się
    pytanie gdzie wziąć kredyt hipoteczny.
    To samo dotyczy też sprawy służba wojskowa, a kredyt na samochód/mieszkanie itp. ( co
    najmniej ze 3 razy w miesiącu ta sprawa powraca).

    Kamil
    c...@h...pl