  • 1. Data: 2022-10-18 17:56:38
    Temat: Moskal strzela albo jeździ...
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    Znalazłem rozwiązanie topicznej alternatywy...

    Jeżdżący czołg holuje strzelającego, zostawia i ucieka.
    Strzelający czołg jest zimny (więc nie jest widoczny
    via termowizję) i czyha na okazję -- strzela kilka razy
    i ucieka, zanim zostanie trafiony odwetowym atakiem...

    Moskale nie są głupi -- są cwani, sprytni, sprawni,
    silni, bardzo dobrze oprzyrządowani i oporządzeni...

    Z motywacją jest różnie -- i bardzo dobrze, i bardzo
    źle dla Federacji. Są żołnierze walczący ze szczerym
    zaangażowaniem [jak rzymscy niewolnicy w kamieniołomie
    Kaczmarskiego?] i obojętni a nawet wrodzy celom Federacji...

    -=-

    Niestety nie znalazłem wątku, w którym podniesiono
    [z upadku?] temat owej alternatywy...

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.
    `-.-' \ )-`( , o o) `\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.c

  • 2. Data: 2022-10-18 21:54:04
    Temat: Re: Moskal strzela albo jeździ...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 18 Oct 2022 17:56:38 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
> [...]
    >
    > Moskale nie są głupi -- są cwani, sprytni, sprawni,
    > silni, bardzo dobrze oprzyrządowani i oporządzeni...

    Smiem watpic, patrzac na wyniki :-)

> [...]
    > zaangażowaniem [jak rzymscy niewolnicy w kamieniołomie
    > Kaczmarskiego?] i obojętni a nawet wrodzy celom Federacji...

    Ale ci cwani, sprytni i sprawni, to jacy są ?

    Bo na razie to widac - milion ucieklo :-)

    J.

  • 3. Data: 2022-10-19 00:09:18
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 18 paź 2022 o 21:54, J.F pisze:

    > Smiem watpic, patrzac na wyniki :-)

    Byłeś na froncie?

    > Ale ci cwani, sprytni i sprawni, to jacy są ?

    ???

    > Bo na razie to widac - milion ucieklo :-)

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'.`\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.s

  • 4. Data: 2022-10-19 15:18:42
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:timibo$1133$1@gioia.aioe.org>
    user Eneuel Leszek Ciszewski pisze tak:

    > Moskale nie są głupi -- są cwani, sprytni, sprawni,
    > silni, bardzo dobrze oprzyrządowani i oporządzeni...

    Podobno ci kontraktowi to zaperte sztuki.
    Swietnie wyposażeni. Polują na nich dla sprzętu.

    https://youtu.be/XEboMcDuojc?t=1519

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza