  • 1. Data: 2022-10-16 19:31:13
    Temat: Karta przedpłacona
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    Szukam oferty karty przedpłaconej dla ucznia (pełnoletniego), co to
    bedzie miał obrót rzędu 100~200 zł miesięcznie. Góra 500 zł. Nie chcę mu
    rachunku do tego otwierać. Jakiś pomysł, żeby to w miarę tanio było?

    Chyba, że jeszcze da się jakoś wirtualnie to ogarnąć, żeby sobie
    telefonem płacił.

    --
    Robert Tomasik

  • 2. Data: 2022-10-16 20:05:07
    Temat: Re: Karta przedpłacona
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 16 października 2022 o 19:31:58 UTC+2 Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    > rachunku do tego otwierać. Jakiś pomysł, żeby to w miarę tanio było?
    >
    > Chyba, że jeszcze da się jakoś wirtualnie to ogarnąć, żeby sobie

    A w czym masz problem z rachunkiem?

  • 3. Data: 2022-10-16 20:17:32
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > A w czym masz problem z rachunkiem?

    Bo mu zbędny po prostu. Szukam samej karty przedpłaconej.

    --
    Robert Tomasik

  • 4. Data: 2022-10-16 22:09:10
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 16 października 2022 o 20:17:34 UTC+2 Robert Tomasik napisał(a):
    > Bo mu zbędny po prostu. Szukam samej karty przedpłaconej.

    Jak chcesz płacić za to (nawet "tanio"), co możesz mieć za darmo z tym zbędnym
    rachunkiem - to kto bogatemu zabroni?

  • 5. Data: 2022-10-17 00:22:45
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.10.2022 o 22:09, Dawid Rutkowski pisze:
    > niedziela, 16 października 2022 o 20:17:34 UTC+2 Robert Tomasik
    > Jak chcesz płacić za to (nawet "tanio"), co możesz mieć za darmo z
    > tym zbędnym rachunkiem - to kto bogatemu zabroni?

    Widocznie mam swoje powody do tej ekstrawagancji.

    --
    Robert Tomasik

  • 6. Data: 2022-10-17 11:17:01
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > A w czym masz problem z rachunkiem?

    Mój wybór padł na kartę wielowalutową cinkciaz.pl. 15 zł opłaty. Można
    zasilać. Jak zginie, to można środki przelać na jaki s rachunek. nie
    jest personalizowana, więc można dać dziecku.
    --
    Robert Tomasik

  • 7. Data: 2022-10-17 11:41:00
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 17 października 2022 o 11:17:05 UTC+2 Robert Tomasik napisał(a):

    > Mój wybór padł na kartę wielowalutową cinkciaz.pl. 15 zł opłaty. Można
    > zasilać. Jak zginie, to można środki przelać na jaki s rachunek. nie
    > jest personalizowana, więc można dać dziecku.

    No cóż, jak chcesz dziecku narobić kłopotów to dawaj.

  • 8. Data: 2022-10-17 11:46:56
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > No cóż, jak chcesz dziecku narobić kłopotów to dawaj.
    Jakich? Ono ma raz w miesiącu za siłownię tym płacić, bo jakiś oszołom
    wymyślił, że nie da się gotówką.
    --
    Robert Tomasik

  • 9. Data: 2022-10-17 11:56:08
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    > No cóż, jak chcesz dziecku narobić kłopotów to dawaj.

    jakich?
    Kj

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 10. Data: 2022-10-17 12:38:19
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 17 października 2022 o 11:46:59 UTC+2 Robert Tomasik napisał(a):
    > Jakich? Ono ma raz w miesiącu za siłownię tym płacić, bo jakiś oszołom
    > wymyślił, że nie da się gotówką.

    Ogólnie nie wolno płacić czyjąś kartą, nawet jak ten ktoś pozwoli, i nawet jak
    niespersonalizowana.
    A nawet bardziej bym się obawiał, że ktoś zwróci uwagę na niespersonalizowaną niż na
    taka z odpowiednim imieniem (kiedyś się żony czepili, że chce zrobić zwrot na moją
    kartę - no choć
    oczywiście to znaczyło, że zakup był moją kartą - no ale udowodnić, że to ona tą
    kartą płaciła,
    a nie ja, nie mogli - ale zwrotu odmówili i ja musiałem pójść. Oczywiście żadnej
    weryfikacji, że to moja
    karta nie było, wystarczyło "męskie" imię - zawsze przypomina mi się rok obsługi
    przez inpost przesyłek z sądów
    i odbieranie wydruków z ksiąg wieczystych w kiosku - pani nie chciała mi dać takiego
    samego listu dla żony,
    ale wydając mi nie chciała też dowodu - więc spytałem, czy jakbym przyszedł z dowolną
    koleżanką, to bym
    ten list dla żony dostał - i wyszło na to, że tak ;)

    Oszołomstwa są różne, nie poradzisz. A przelewem zapłacić nie można?
    Bo przecież "nie da się gotówką" nie oznacza od razu "tylko kartą".

    Hmmm, dzieciak pełnoletni, a sam sobie nie pójdzie założyć konta.
    Nie chce wisienek, np. z citka?
    Dla <26 są zwykle lepsze oferty niż dla "pełnodorosłych".
    Jakaś tu przemoc ekonomiczna wchodzi w grę ;P

    Ew. jeszcze można pomyśleć o dodatkowej kredytówce, jeśli oczywiście masz, z jakimś
    mikro-limitem.
    Tu można mieć dodatkowy bonus, jeśli tą kredytówkę masz nieco lepszą, np.
    ubezpieczenie podróżne.