  • 1. Data: 2022-10-17 12:43:38
    Temat: Re: Millennium znów oferuje lokatę na 3.5%...
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 17 października 2022 o 12:15:54 UTC+2 Eneuel napisał(a):
    > Ale nie każdy z niej skorzysta... Tylko wybrani... Wybrańcy losu,
    > szczęśliwcy...
    > Oferta przywędrowała SMS...

    Ja im ostatnio napisałem reklamację na te SMSy - bo przestały być już z kategorii
    "nie rozśmieszać klientów",
    tylko zaczęły być z kategorii "wqurwianie klientów".
    Ciekawe, co odpiszą.
    Podobno jak się poskarżyłem, że nie mogę sobie użyć mojego starego aliasa,
    przypisanego do
    poprzedniego numeru klienta (numer klienta dostałem nowy, ale przelewy zdefiniowane
    się jakimś cudem przeniosły),
    to podobno wdrożyli jakieś wielkie prace informatyczne, żeby to umożliwić.
    Ale jeszcze nie skończyli, widać dałem im trudne zadanie ;>
    I sam nie pomyślałem - to dopiero samokrytyka - żeby ten alias przed zamknięciem
    poprzedniej umowy usunąć...
    Chyba że są jednorazowego użytku, jak hasła we francuzie - ale na to znalazłem
    sposób.
    Nie ma to jak banki - gry komputerowe - podobnie jest z płatnikiem, ostatnio pani
    księgowa dostała
    ponaglenie z ZUS, że im nie wysłała dokumentów za sierpień - rzeczywiście, są w
    "przygotowane" czy jak to się
    tam nazywa, niby się wysyłała, niby pokazywało fail - ale jakoś tak mało przekonująco
    że wyglądało jakby było OK.
    No i trzeba było tu i tam poklikać, żeby się ten certyfikat, co w jednym miejscu był,
    a w drugim jednak nie,
    jakoś się odnalazł - nie wiem jak, ale się odnalazł ;>

  • 2. Data: 2022-10-17 14:20:19
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 17 paź 2022 o 12:43, Dawid Rutkowski pisze:

    > Ja im ostatnio napisałem reklamację na te SMSy - bo
    > przestały być już z kategorii "nie rozśmieszać klientów",
    > tylko zaczęły być z kategorii "wqurwianie klientów".

    Jestem zatem zacofany -- mnie nadal śmieszą. :)
    Akurat siedziałem na sedesie, gdy dostałem, więc
    szybko napisałem post...

> [...]

    > ale przelewy zdefiniowane się jakimś cudem przeniosły), to podobno wdrożyli
    > jakieś wielkie prace informatyczne, żeby to umożliwić.

    Ogrom pracy...

    > Ale jeszcze nie skończyli,

    Nie od razu Kraków zbudowano...

    > widać dałem im trudne zadanie ;>
    > I sam nie pomyślałem - to dopiero samokrytyka - żeby ten alias przed
    > zamknięciem poprzedniej umowy usunąć...

    Mam sklonowane apki w telefonie -- odinstalowanie nie morduje klona,
    więc czasami muszę coś ponownie zainstalować, by pozbyć się klona...

    > Chyba że są jednorazowego użytku, jak hasła we francuzie - ale na to znalazłem
    sposób.

    Nie rozumiem.

> [...]
    > jak to się tam nazywa, niby się wysyłała, niby pokazywało fail - ale jakoś tak mało
    przekonująco że > wyglądało jakby było OK.

    Kiedyś miałem podobnie z ePłatnikiem via PUE -- teraz jestem
    ostrożniejszy i co jakiś czas sprawdzam...

    > No i trzeba było tu i tam poklikać, żeby się ten certyfikat, co w jednym miejscu
    był, > a w drugim jednak nie, jakoś się odnalazł - nie wiem jak, ale się
    odnalazł ;>

    Ciekawi mnie, że _Mastery_ i jemu podobni mnie wyzywają od świrów -- nie
    tFUrcUF: PUE, ePłatnika, Płatnika itd... Raz za razem ktoś wykrywa jakąś
    dziurę w składce zdrowotnej wymyślonej ciężką pracą Mateusza... Tysiące,
    może i miliony myślących ludzi łamią sobie głowy Nowym Ładem -- trwoniąc
    czas, który mogliby poświęcić użytecznej pracy...

    Podatkowe prawo RP jest nieustannie komplikowane, choć już jest
    (co najmniej) niejasne i nierzadko intuicyjnie stosowane...
    Zawsze znajdą się trolle broniące głupoty rzONdzOncyH...

    Zamiast prostych podatków (PIT, CIT, VAT, akcyzy...) mamy plejadę
    składek ZUS i miliony trolli (tak zwanych pracowników) broniących
    tej głupoty i płaczących jakoś tak: Boże, jak mi ciężko, jak jest
    źle, jak mało zarabiam... Trolle udają, że nie pojmują, iż ludzka
    pracowitość kierowana jest na rozkminianie wielkich zamysłów osób
    takich jak JKaczyński czy jego krewniak -- MMorawiecki...

    JKaczyński czy MMorawiecki utożsamiają się z Bogiem i panienką
    z piosenki -- ,,szukaj mnie, podążaj moim śladem''... Chcą być
    rozumiani, poznawani, ubóstwiani, kochani -- domagają się
    posłuszeństwa i uwielbiania...

    Miliony ludzi muszą szukać logiki tam -- gdzie jest chaos...

    Bóg zbudował logiczny świat -- poznawanie tej logiki ma sens
    i jest przyjemne a odkrycie jakiejś prawdy jest gratyfikacją
    wartą poświęcenia czasu...

    Polscy politycy budują obłędne prawo i domagają się (wzorem
    Boga) poznawania tegoż pseudoprawa...

    -=-

    Ale to ja jestem świrem, nieukiem, nieudacznikiem pasożytem,
    nie obrońcy ewidentnej głupoty...

    -=-

    Gdybym był autokratą dzierżącym pełnię władzy -- wiązałbym
    do drewnianego stołu ręce twórcom prawa i zadawałbym trudne
    pytania... Każdy błąd prawodawcy karałbym odrąbaniem fragmentu
    palca czy ręki -- dlatego stół musiałby być drewniany... ;)

    Kiedyś pisałem komputerowe programy i byłem w tym dobry.
    Tam było jasne -- nie ma niedopowiedzeń, są twarde reguły,
    nie ma ,,oczywistości'' itd... Jeśli program pracuje źle,
    to winny jest pisarz... Nawet wówczas, gdy błąd leży poza
    pisanym właśnie algorytmem z uwagi na jakiś błąd w sofcie
    komputera -- trzeba dostosować się do komputera i ogólnie
    do rzeczywistości...

    -=-

    Tymczasem wielkie ambicje MMorawieckiego czy JKaczyńskiego
    zderzają się z ich nikłymi możliwościami intelektualnymi...
    Karany jest za ten ,,dysonans'' ;) pracujący lud miast i wsi,
    leżący poza obrębem wybrańców, którym się ,,po prostu należy''...

    --