  • 11. Data: 2011-11-19 19:27:20
    Temat: Re: Moje
    Od: dziegiec <d...@g...com>

    On 19 Lis, 19:10, " XXL" <d...@g...pl> wrote:

    [...]

    > mający ze 40 kg nadwagi P.Semka oraz paru innych
    > "bezstronnych" dziennikarzy-patriotów.

    Gratuluję poziomu merytoryki, który na koniec osiaga wręcz himalaje
    wyrafinowania.

    On 19 Lis, 17:38, "skippy" <s...@o...eu> wrote:

    > Rekomenduję kupno "UWARZAM RZE"

    Zgoda. Szkoda tylko, że po przejęciu Presspubliki jest już w zasadzie
    po ptokach i jedyne czego można się spodziewać, to ostatnie podrygi.

  • 12. Data: 2011-11-19 19:47:17
    Temat: Re: [OT] Re: Moje
    Od: "skippy" <s...@o...eu>

    Użytkownik " XXL" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > No toś przywalił kolego skippy z tą rekomendacją !!!
    > Bezstronne, wyważone komentarze, powiadasz ?
    > Dobre, a nawet takie sobie :-)
    >
    > Redakcja "Uważam rze" to oszołom R.Ziemkiewicz - dziennikarz chory z
    > nienawiści do PO i osobiście Tuska (m.in. gorący zwolennik teorii zamachu
    > smoleńskiego), bracia Karnowscy - PIS-owskie lizusy, P.Zaremba - autor
    > tezy o
    > "przemyśle pogardy" zbudowanego przez media związane z PO, miłośnik
    > J.Kaczyńskiego i mający ze 40 kg nadwagi P.Semka oraz paru innych

    nie bierzcie tego bredzenia w ogóle pod uwagę
    po prostu warto przeczytać i ocenić samemu

    SAMEMU przeczytać RZE, NIE Urbana, obejrzeć TVN i tv Rydzyka

    nie zamykać się na coś tylko dlatego, że jakiś "autorytet" tego zakazuje

    tylko tak, inaczej się nie da
    inaczej jest świat wg kiepskich
    świat wskazany przez innych

    open your mind

  • 13. Data: 2011-11-19 19:48:47
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

> [...]
    > "przemyśle pogardy" zbudowanego przez media związane z PO, miłośnik
    > J.Kaczyńskiego i mający ze 40 kg nadwagi P.Semka oraz paru innych

    Oooo... z przeciwnej strony rewersu masz awersję zamiast awersu :)

    --
    marfi

  • 14. Data: 2011-11-19 19:53:57
    Od: "skippy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik " XXL" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Oooo... z przeciwnej strony rewersu masz awersję zamiast awersu :)
    >
    > --
    > marfi

    taaa, wyjazdy osobiste znaczą że rozmówcy puściły nerwy
    czyli dyskwalifikacja zawodnika
    niesłychane ale sie stało:)))