    From: A_Zet <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Mocno sie rozczarowalem do VW...
    Date: Sat, 11 Oct 2003 17:55:45 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@adek.88net.trzepak.pl

    Jak to prymas nakazuje, poszedlem w sobote zamiast w niedziele
    do marketu. I widac ze tez zgrzeszylem... Przed pojsciem, ok. 13.00,
    przelalem z Plusa na e-direct minimalnie przydatna kwote dla VE, czyli
    400 zetow. Sprawdzilem, saldo na edirect poddalo sie stosownej
    zmianie. Identyczne czynnosci w sensie merytorycznym dokonalem,
    przelewajac z eMAXa na eKONTO 100 zl.

    Po przyjsciu do swiatyni Hermesa ok. godz. 16:00, bankomat wydal mi
    100 gotowka z eKONTa mBanku, naromiast po zapelnieniu koszyka kasjerka
    dwukrotnie mi powiedziala, ze bez pieniedzy na karcie VWBanku to ja
    zakupow nie zrobie.

    Czy moglby mnie ktos lepiej zorientowany oswiecic, jaka jest
    graniczna godzina (i dzien) zasilenie konta e-direct VWBanku,
    bym nie lykal wstydu przy kasie? NB upewniajac sie przed wyjazdem,
    ze mam gotowke. :-(

    --
    Adek (na adres z newsow nie odpowiadam z uwagi na
    rozprzestrzenianie sie wirusow poprzez skanowanie