  • Data: 2003-10-11 17:19:04
    Temat: Re: Mocno sie rozczarowalem do VW...
    Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    bm9d57$8oq$...@n...onet.pl,
    Marek J <NOSPAMmarkusj@.interia.pl>:
    > Robert, ale np. jeżeli wpłynie Ci wynagrodzenie to musisz czekać aż
    > coś tam się w VW banku zaktualizuje i przekażą aktualne saldo do
    > Polcardu, który im prowadzi karty.

    Nie, nie musze wcale czekac - o ile nie przejadam wszystkiego od razu to
    zupelnie nie ma to znaczenia.

    > A w mBanku jak mam przelew na
    > koncie to jest on na koncie z wszelkimi konsekwencjami, w tym z
    > możliwością dostępu przez wszystkie przewidziane środki.
    Kanały :)
    W tym wyplata z bankomatu do 1000zl ... z jednej sieci a poza tym ze słoną
    prowizją
    To sorki, ale ja wole sobie pobrac w dowolnej chwili z jakiejs poprzedniej
    pensji bez takich drastycznych ograniszen.

    > Off-line'owy system był głównym z powodów z których zrezygnowałem już
    > prawie rok temu z marmurka. W VW konto mam, ale traktuję je raczej
    > jako ciekawostkę.

    OK, ja to szanuje :)
    Chce tylko zwrocic uwage, ze jesli nie prowadzisz polityki finansowej typu
    hand-to-mouth, to lekka off-line'owosc nie przeszkadza, a na pewno
    kompensuja ja inne liczne zalety.

    --
    Robert