    From: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Millennium - pierwszy zgrzyt
    Date: Tue, 14 May 2002 13:10:14 +0200

    > To ma piernik do wiatraka ze to banku brocha zeby takie dane
    > zabezpieczyc, nie? Ew. zaznaczyc na kopercie ze sa to dane poufne.
    > Inaczej niech daja dostep przez swoje www bez autoryzacji, na jedno
    > wyjdzie.

    To co powiesz na odsylanie w kopercie kserokopii dowodu osobistego wraz z
    umowa do mBanku? Przeciez pracownik na poczcie widzac koperte zwrotna
    mBanku moze ja otworzyc i ma wszystko, co potrzebne do podszycia sie pod
    Ciebie. Czy to nie jest kpina?

    W wielu bankach sa luki, przeciez inne banki tez wysylaja wyciagi z
    numerami kart, a listonosz czesto zostawia u sasiada, na wycieraczce, za
    framuga w drzwiach, albo skrzynka pocztowa sie nie zamyka (b.
    czesto w blokach).

    Mozna miec tylko pretensje do banku, ze podaje caly numer, a nie jego
    kilka cyfr. Zaden bank przeciez nie pisze na wyciagach, ze poufne itp.
    Poza tym majac wyciag kogos wiesz ile ten gosc ma pieniedzy na koncie, co
    tez nie powinno trafic w rece niepowolane.

    Pozdrawiam
    Radek