  • 11. Data: 2003-12-04 10:06:51
    Temat: Re: Millennium VE - w zla strone niestety od 01.04
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "WaSyL" <wasylek@(nospam)clubbing.pl> napisał w wiadomości
    news:bqm11o$i83$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Od 01.2004 wyplaty z bankomatow za granica minimum 9PLN, 2.5%.
    >
    > To straszne. A bylo tak fajnie. Rownaja do najgorszych :-(

    Skad te wiesci? Od konkurencji? ;-))
    IMHO malo prawdopodowbne i niezgodne z dotychczasowa struktura taryf.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 12. Data: 2003-12-04 12:46:29
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> wrote in message

    > Skad te wiesci? Od konkurencji? ;-))
    > IMHO malo prawdopodowbne i niezgodne z dotychczasowa struktura taryf.

    Nie, przyszlo z wyciagiem w formie tekstu informacyjnego na pierwszej
    stronie :-(

    Wiem, ze to ma sie nijak do dotychczasowej praktyki. Nawet napisalem to w
    poczcie wewnetrznej hehe. Chyba zeby sie wyzyc bo watpie zeby protesty
    klientow zmienily jakas strategiczna decyzje banku - a taaakaaaa podwyzka
    oplaty jest chyba strategiczna decyzja wynikajaca z ??????? Cholera wie z
    czego, nie wiem jak w kosztach przedstawiaja sie im operacje kartami w
    bankomatach zagranicznych. Mozliwe zeby byli z tym ponizej zera, tzn zeby
    dotychczasowa prowizja 5PLN (kiedys 3,5PLN) nie pokrywala prowizji banku
    obcego zagranicznego ?

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2003-12-04 15:22:34
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "WaSyL" <wasylek@(nospam)clubbing.pl> writes:

    > Od 01.2004 wyplaty z bankomatow za granica minimum 9PLN, 2.5%.
    >
    > To straszne. A bylo tak fajnie. Rownaja do najgorszych :-(

    No coz, trzeba bedzie wynalezc jakas inna karte do takich zastosowan.
    Mysle ze nie bedzie to takie trudne, w koncu wiecej niz jeden bank jest
    na swiecie.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH