  • 1. Data: 2004-04-01 18:17:45
    Temat: Millennium
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Dwa miesiace temu wyslalem listem poleconym standardowa prosbe o zamkniecie
    rachunku i przekazanie srodkow na inne konto. Jednoczesnie poprosilem aby w
    razie problemow kontaktowac sie ze mna telefonicznie.

    Po miesiacu sprobowalem zalogowac sie przez Millenet i okazalo sie ze
    rachunek dziala a na dodatek pobrali mi oplate za VE. Zlozylem reklamacje
    poczta wewnetrzna na ktora do dzis nie dostalem odpowiedzi.

    Pozniej sie jeszcze kilkakrotnie probowalem skontaktowac z nimi przez poczte
    w Millenecie - bez odpowiedzi (dziala to jeszcze im? czy mnie tak olewaja
    :])

    Dzis dostalem telefon od pana z Millennium ze wlasnie wznowili mi AmExa,
    pobrali oplate i wyslali go poczta i czy mam jakies pytania. Moim pytaniem
    bylo czemu go wyslali skoro zlozylem wniosek o zamkniecie rachunku. Pan
    stwierdzil: "A to ja nie bede juz panu glowy zawracal - zrobilem co mialem
    zrobic - do widzenia" i sie rozlaczyl.

    Czy Millennium tak schodzi na psy ze na sile trzyma klientow i nie chce ich
    wypuscic? Jak dla mnie sa najgorszym bankiem pod wzgledem zamykania
    rachunku. Zreszta pod wzgledem oplat tez.

    Chyba wkrotce wyskrobie pisemko do GIMBu - z ta instytucja jeszcze nie
    mialem kontaktu :-)

    Uprzedzam pytanie - do oddzialu nie mamczasu latac i zamykac konta - w
    kazdym innym banku procedura zamykania konta po wyslania listu dziala.

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2004-04-01 20:54:15
    Temat: Re: Millennium
    Od: "Leon" <l...@w...to.i.to.casper.it.pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Czy Millennium tak schodzi na psy ze na sile trzyma klientow i nie chce
    ich
    > wypuscic? Jak dla mnie sa najgorszym bankiem pod wzgledem zamykania
    > rachunku. Zreszta pod wzgledem oplat tez.

    do kazdego banku mozna sie przyczepic... dla Ciebie najgorszy dla innych
    najlepszy wlasnie pod wzgledem oplat.

    Ja wczesniej mialem konta w Pekao, dawnym Handlobankiem, Citibankiem teraz
    mam konto w Millennium. I powiem Ci ze bylem wkurzony na te pozostale banki
    tak samo jak i Ty (tez problem z zamknieciem konta), nie twierdze ze
    Millennium jest OK, bo tak naprawde w kazdym banku moze zdarzyc sie podobna
    sytuacja. Nie ma sie co denerwowac bo nie znajdzesz banku w ktorym bedziesz
    mial wszystko z cukru.

    > Uprzedzam pytanie - do oddzialu nie mamczasu latac i zamykac konta - w
    > kazdym innym banku procedura zamykania konta po wyslania listu dziala.

    Nie w kazdym... mi nie zadziala w Citi i w Pekao SA... tak wiec wcale nie w
    kazdym

    Pozdr,
    Leo

  • 3. Data: 2004-04-02 09:58:44
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Leon" <l...@w...to.i.to.casper.it.pl> napisał w wiadomości

    > Nie w kazdym... mi nie zadziala w Citi i w Pekao SA... tak wiec wcale nie
    > kazdym

    W Millennium można

    Rozdział 9 par. 61

    1. Umowa zawarta na zasadach Regulaminu może zostać rozwiązana za
    porozumieniem stron lub wypowiedzenia w formie pisemnej przez kazda ze stron
    z zachowaniem miesiecznego okresu wypowiedzenia, z zastrzezeniem ust. 2-3.
    (mowia one o lokatach terminowych i maloletnich posiadaczach)

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2004-04-02 17:05:36
    Od: "Leon" <l...@w...to.i.to.casper.it.pl>

> [...]
    > z zachowaniem miesiecznego okresu wypowiedzenia, z zastrzezeniem ust. 2-3.
    > (mowia one o lokatach terminowych i maloletnich posiadaczach)

    Wcale nie zaprzeczam ze nie mozna. Chodzi mi tylko o to ze powiedzmy jeden
    na sto klientow ma jakies problemy z zamknieciem konta. Ja mialem w Pekao,
    konto nie zostalo zlikwidowane, dopiero po mojej osobistej interwencji udalo
    sie sprawe zalatwic, a Citi z kolei przysylal wyciagi dlugo po zamknieciu
    konta naliczajac jakas tam oplate. Nieraz sie zdarzaja jakies takie male
    problemy, i dlatego napisalem ze nie ma sie co obrazac na bank Millennium o
    ktorym pisalem bo tak naprawde to moze zdarzyc sie w kazdym innym banku...

    Pozdr,
    Leo

  • 5. Data: 2004-04-02 21:39:00
    Od: "JaKi" <j...@p...onet.pl>

    Nieraz sie zdarzaja jakies takie male
    > problemy, i dlatego napisalem ze nie ma sie co obrazac na bank Millennium o
    > ktorym pisalem bo tak naprawde to moze zdarzyc sie w kazdym innym banku...

    Ale je sie na Mille nie obrazilem. Napisalem co o nich mysle. Zdazyc sie moze
    wszedzie ale zachowanie konsultanta ktory stwierdzil ze zrobil to co mial
    zrobic i reszte ma gleboko w ... jest lekko nie na miejscu w instytucji takiej
    jak bank.

    --
    JaKi