  • 1. Data: 2004-04-01 15:30:15
    Temat: kredyt samochodowy
    Od: "sebby" <s...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich,

    Gdzie można dostać najlepszy - najkorzystniejszy kredyt samochodowy?
    Iteresuje mnie taki gdzie nie wymagają wpłaty własnej i na 96 rat.

    pozdrawiam

    sebgab

  • 2. Data: 2004-04-01 19:03:55
    Temat: Re: kredyt samochodowy
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "sebby" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Gdzie można dostać najlepszy - najkorzystniejszy kredyt samochodowy?

    calkiem niezla oferte od lat ma ptf http://www.ptf.com.pl/, ale moze sie
    okazac, ze salOOn w ktorym kupujesz auto, ma cos ciekawszego w rekawie

    > Iteresuje mnie taki gdzie nie wymagają wpłaty własnej i na 96 rat.

    samobOOjca !

  • 3. Data: 2004-04-01 19:33:32
    Od: "sebby" <s...@p...onet.pl>

    > calkiem niezla oferte od lat ma ptf http://www.ptf.com.pl/, ale moze sie
    > okazac, ze salOOn w ktorym kupujesz auto, ma cos ciekawszego w rekawie

    No właśnie - też rozważam poważnie PTF - można prosić o opinie? Jakie macie
    doświadczenia z PTFem?

    pozdrawiam

    sebgab