  • 1. Data: 2004-04-01 19:08:06
    Temat: kredyt mieszkaniowy - oprocentowanie
    Od: "myst" <b...@p...onet.pl>

    Czesc
    niestety nie wiem jaka grupa bylaby odpowiednia na to pytanie, w razie
    pomylki prosze mnie przekierowac na odpowiednia.
    Znajomy szuka kredytu na mieszkanie, w PKO SA zaproponowano mu: 5,5 % oproc.
    stale przez pierwszy rok, potem WIBOR 3M + plus marza banku w wys. 1,75%.
    Kredyt na 20 lat w zlotowkach. Czy mozecie mi powiedziec, czy jest to
    korzystna oferta ?
    dzieki i pozdrowienia
    Bartek

  • 2. Data: 2004-04-01 19:14:45
    Temat: Re: kredyt mieszkaniowy - oprocentowanie
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "myst" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > niestety nie wiem jaka grupa bylaby odpowiednia na to pytanie, w razie
    > pomylki prosze mnie przekierowac na odpowiednia.

    /dev/null ?

    > Kredyt na 20 lat w zlotowkach. Czy mozecie mi powiedziec, czy jest to
    > korzystna oferta ?

    /dev/pytia !

  • 3. Data: 2004-04-01 19:40:23
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

> [...]
    > stale przez pierwszy rok, potem WIBOR 3M + plus marza banku w wys. 1,75%.
    > Kredyt na 20 lat w zlotowkach. Czy mozecie mi powiedziec, czy jest to

    musisz jeszcze powiedziec jaki jest twoj wklad wlasny
    jesli powyzej 50% (np. 50,01% hehe) to ja ma Wibor6M+1% w BPH od poczatku

    JerzyR

  • 4. Data: 2004-04-01 20:11:41
    Od: "myst" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JerzyR" <j...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > musisz jeszcze powiedziec jaki jest twoj wklad wlasny
    > jesli powyzej 50% (np. 50,01% hehe) to ja ma Wibor6M+1% w BPH od poczatku

    Witam

    wklad jest 20 %, kwota kredytu 96 000 PLN (razem 120 000 )
    pozdrowienia
    Bartek

  • 5. Data: 2004-04-02 23:48:50
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > wklad jest 20 %, kwota kredytu 96 000 PLN (razem 120 000 )

    IMHO to oprocentowanie wibor 3m +1,75 jest raczej ok przy takim udziale
    wlasnym, ale popytaj w bankach innych

    JerzyR