  • 1. Data: 2013-04-12 18:43:17
    Temat: bzwbk Konto Warte Polecenia - interpretacja regulaminu konkursu
    Od: Sebastian <z...@g...pl>

    dzisiaj namówiłem matkę na założenie takiego rachunku.

    emerytura > 1.000 czyli wpływ będzie
    przelewy 3 sztuki - nie ma problemu

    ale mam wątpliwości co do płatności bezgotówkowych
    bo jak większość starszych osób nie lubi płacić kartą

    sam txt regulaminu nie zawiera wyraźnego wykluczenia dla płatności kartą debetową na
    allegro.pl - czy ktoś robił takie transacje i bank mu je uznał jako warunek premii
    50zł albo odrzucił i nie wypłacił premii?

    ciekawi mnie jak to wygląda w praktyce

  • 2. Data: 2013-04-12 19:47:36
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2013-04-12 18:43, Sebastian pisze:
> [...]
    na allegro.pl - czy ktoś robił takie transacje i bank mu je uznał jako warunek premii
    50zł albo odrzucił i nie wypłacił premii?

    we wszystkich innych bankach platnosc bezgotowkowa przy pomocy kardy
    debetowej na allegro jest traktowana jako platnosc bezgotowkowa wiec
    mysle ze i w tym przypadku to sie lapie

  • 3. Data: 2013-04-12 20:01:49
    Od: Sebastian <z...@g...pl>

    > we wszystkich innych bankach platnosc bezgotowkowa przy pomocy kardy
    > debetowej na allegro jest traktowana jako platnosc bezgotowkowa wiec
    > mysle ze i w tym przypadku to sie lapie

    owszem, banki traktują płatności kartowe na allegro jako bezgotówkowe
    ale niektóre kapryszą przy wypłacaniu premii (np. alior sync) dlatego
    szczególnie ciekawią mnie wypowiedzi praktyków, np. takie:

    1) tak, bank wypłacił premię 50zł (płaciłem debetówką bzwbk na allegro 300zł)
    1) nie, bank nie wypłacił premii 50zł (mimo że płaciłem debetówką bzwbk na allegro
    300zł)

  • 4. Data: 2013-04-12 20:57:52
    Od: MarcinK <m...@g...pl>

> [...]
    > 1) nie, bank nie wypłacił premii 50zł (mimo że płaciłem debetówką bzwbk na allegro

    ale konto GODNE polecenia to nowy produkt, który nie istnieje nawet
    jeden miesiąc, więc jak ktoś ma "z praktyki" Ci odpowiedzieć?
    pożyjemy zobaczymy

  • 5. Data: 2013-04-12 21:51:57
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 12 Apr 2013 20:57:52 +0200, MarcinK napisał(a):

    > ale konto GODNE polecenia to nowy produkt, który nie istnieje nawet
    > jeden miesiąc, więc jak ktoś ma "z praktyki" Ci odpowiedzieć? pożyjemy
    > zobaczymy

    Dokładnie pierwsze konta zostały założone pewnie pod koniec marca, więc o
    żadnej premii nie może być mowy.
    Opłaty robione przez PayU są IMO traktowane jako transakcje bezgotówkowe,
    bo w zasadzie tym dokładnie są ;)

    --
    xbartx