  • 1. Data: 2003-07-03 21:43:03
    Temat: [Millenium] Czy tak mogą ?
    Od: "Dawid Świtała" <S...@o...pl>

    Witam !
    Kredyt udzielony w 98 roku [poprzez Poslkie Towarzystwo Finansowe w
    Poznaniu] data spłaty ostatniej raty w 08/2003 na zakup auta.
    /zabezpieczeniem przewłaszczenie 49:51% + cesja praw z polisy ac+kr

    W lutym br. auto skradziono :(

    Po drodze urzędowej / policja 5 tygodni i umorzenie/, wyrejstrowanie auta po
    zgodzie banku, cały czas płacimy raty należne... bank nie zgodził się na
    wypłatę odszkodowania więc my musieliśmy "przelać" prawa własności na bank
    wtedy ON wystąpił do PZU o odszkodowanie.
    W chwili kedy my dostaliśmy kopię pisma że kasa wpłynęła , /wiedzieliśmy że
    do spłaty jest pewna niska kwota a odszkodowanie wynosi ~8*kwota_do_spłaty/
    lecimy do PTF i podpisujemy wniosek o zamknięcie umowy kredyotwej!/ MAŁO
    TEGO ...za zmianę harmonogramu życzą sobie 50 PLN i dziady w PTF nie chcą
    słuchać że skoro bank nie pozwolił na wypłatę NAM odszkodowania i kasę
    trzyma u siebie t za to że zwróci mi moje pieniądze mam im płacić ?

    Do kog zwrócićbo uważam że jko konsument jestem robiony w balona...albo
    zapłacisz 50 zł albo czekaj do śmierci za kasą :(

  • 2. Data: 2003-07-04 08:14:00
    Temat: Re: [Millenium] Czy tak mogą ?
    Od: "babla" <n...@s...pl>

    Jeśli jesteś osobą prywatną i brałeś kredyt/pożyczkę w banku, to możesz się
    śmiało zwrócić do Sądu Arbitrażowego - banki nie lubią kiedy ich sprawy tam
    trafiają. Informację o tym - choć skąpą - można znaleźć w internecie. Jakieś
    półtora roku temu weszło to w życie, by dostosować polskie prawodawstwo do
    standardów Unii. Uwaga, SA dotyczy wyłącznie banków, a nie kas typu SKOK.

    --
    pozdrawiam...
    Andrzej