  • 11. Data: 2003-08-06 13:17:21
    Temat: Re: Re: Re: Re: Millenium...
    Od: SunWoj <s...@o...pl>

    >Piszesz o Millennium czy MultiBanku?
    Multi :-)

  • 12. Data: 2003-08-07 00:26:50
    Temat: Re: Millenium...
    Od: "valet" <v...@w...pl>

    > lokaty
    >
    > - po miesiacu

    Obydwie podpowiedzi są już nieaktualne. Obecnie można w tym samym dniu
    otworzyć ROR, założyć lokatę i złożyć wniosek o KK.

    > (2) limit KK to maksymalnie 20% lokaty - jezeli chcesz
    >
    > - 40% kwoty lokaty

    To też już nieaktualne, tzn. te 40 % funkcjonowało jeszcze jakieś pół roku
    nazad, ale zmienili warunki. Obecnie - jak udało mi się ustalić (co w tym
    banku nie jest rzeczą łatwą, bo wymagało wykonania kilkunastu telefonów,
    kilku wizyt w różnych placówkach oraz kilku emilków pocztą wewnętrzną) -
    lokata musi stanowić 125 % wartości limitu KK.

    > (3) lokata musi byc odnawialna - ale tego nie jestem pewien
    >
    > odnawialna

    Tak, okres lokaty nie ma znaczenia, byle była odnawialna, choć początkowo
    upierają się aby była roczna.

    Jeśli klient upora się już z tym całym majdanem, to potem dowie się, że
    oprócz tego wymagają jeszcze ......zaświadczenia o zatrudnieniu ;) co prawda
    bez podawania dochodu, ale "najlepiej na czas nieokreślony" ! ..... ech
    Millennium, Millennium ręce opadają :(
    Zapewne niektórym z Was udało się uzyskać KK pod zastaw lokaty w tymże banku
    bez w/w udziwnień, ale obecnie opierając się na "statystycznie prawdziwych"
    informacjach z tegoż banku - już nie jest to możliwe.
    Jak mi wytłumaczono obecnie lokatę jako zabezpieczenie limitu KK stosują
    wyłącznie wtedy kiedy klient nie ma WYSTARCZAJĄCEJ zdolności kredytowej.
    Potem dowiedziałem się, że istnieje jednak możliwość otrzymania ich KK bez
    okazywania jakichkolwiek zaświadczeń, ale wymaga to ... ustanowienia kaucji
    na lokacie; na czas obowiązywania kaucji właścicielem lokaty staje się bank,
    a klient zostaje jej pełnomocnikiem.

    Pozdrawiam
    Piotrek