  • 1. Data: 2003-08-03 14:07:22
    Temat: Millenium...
    Od: SunWoj <s...@o...pl>

    Witam.
    Czy bank millenium ma swoja stronke internetowa, bo chcialbym cos
    dowiedziec sie o KK w zastaw lokaty... a tu nie mozna nic znalezc
    :-(((

  • 2. Data: 2003-08-03 14:14:35
    Temat: Re: Millenium...
    Od: SunWoj <s...@o...pl>

    Przypadkiem znalazlem juz stronke millenium... czy ktos wie czy sa
    dokladnie tam opisane warunku otrzymywania KK... bo sie nie moge
    doszukac :-(

  • 3. Data: 2003-08-03 14:32:20
    Od: "WaSyL" <wasylek@(nospam)clubbing.pl>

    "SunWoj" <s...@o...pl> wrote in message
    > Przypadkiem znalazlem juz stronke millenium... czy ktos wie czy sa
    > dokladnie tam opisane warunku otrzymywania KK... bo sie nie moge
    > doszukac :-(

    takie jak w innych bankach. umowa na czas nieokreslony + rachunek na ktory
    co najmiej od 3mcy cos wplywalo

  • 4. Data: 2003-08-03 15:52:19
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>

    > takie jak w innych bankach. umowa na czas nieokreslony + rachunek na ktory
    > co najmiej od 3mcy cos wplywalo

    Zamiast walic w klawisze bez sensu, moze lepiej przeczytac o co chodzilo
    przedmowcy ?

    Odpowiedz wlasciwa: w Millennium mozna sie ubiegac o KK (zarowno Visa jak i
    AmEx) pod zastaw lokaty. Ale (1) dopiero po trzech miesiacach trwania lokaty
    mozesz wystapic o KK; (2) limit KK to maksymalnie 20% lokaty - jezeli chcesz
    2 kPLN na KK to musisz zamrozic 10 kPLN - slabo oplacalne przy ich
    oprocentowaniu; (3) lokata musi byc odnawialna - ale tego nie jestem pewien

    Raczej bym sie przyjrzal ofercie Multi na Twoim miejscu.

    MAd Hat
    ter

  • 5. Data: 2003-08-03 20:23:40
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:bgjb5c$pm7$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Odpowiedz wlasciwa: w Millennium mozna sie ubiegac o KK (zarowno Visa jak
    > AmEx) pod zastaw lokaty. Ale (1) dopiero po trzech miesiacach trwania
    lokaty
    > mozesz wystapic o KK;

    - po miesiacu

    (2) limit KK to maksymalnie 20% lokaty - jezeli chcesz
    > 2 kPLN na KK to musisz zamrozic 10 kPLN - slabo oplacalne przy ich
    > oprocentowaniu;

    - 40% kwoty lokaty

    (3) lokata musi byc odnawialna - ale tego nie jestem pewien

    odnawialna

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2003-08-04 12:57:13
    Temat: Re: Re: Millenium...
    Od: SunWoj <s...@o...pl>

    >Odpowiedz wlasciwa:
    Dzieki za wlasciwa odpowiedz :-)

    >Raczej bym sie przyjrzal ofercie Multi na Twoim miejscu.
    juz to zrobilem, teraz tylko czekam na otwarcie Multi-w moim
    miescie. Juz logo wywieszone, reklamy w srodku tez, ale jeszcze troche
    kurzu na szybach maja :-)
    Mialem nadzieje ze od poniedzialku wystartuja, ale raczej jeszcze
    nie...

    Pozdrawiam.
    Wojtek

  • 7. Data: 2003-08-05 12:43:12
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    SunWoj wrote:
    > Mialem nadzieje ze od poniedzialku wystartuja, ale raczej jeszcze
    > nie...

    Ja pomimo poczatkowych trudnosci - bardzo sobie ich karte chwale :)
    No i limit ladny za lokate daja. Lokata ma byc na 110% limitu o jaki sie
    ubiegasz.

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 8. Data: 2003-08-05 17:28:32
    Temat: Re: Re: Re: Millenium...
    Od: SunWoj <s...@o...pl>

    >No i limit ladny za lokate daja. Lokata ma byc na 110% limitu o jaki sie
    >ubiegasz.
    Tak, to wszystko wiem. Wczoraj dotarlem do nowego Millenium otwartego
    chyba juz wlasnie wczoraj. Panie byly mocno zakrecone. Mowie ze chcem
    KK pod zastaw lokaty, one-ze jest taka mozliwosc, tylko musi miec pan
    lokate od 12-miesiecy!!! :-) Ja zaczalem je pouczac ze tak nie jest...
    One polecialy gdzies sie dowiedziec, i faktycznie mialem racje :-)
    Tylko ze nie moglem od razu jej wyrobic bo cos im komputery nie
    dzialaly (???), no nie wazne...
    W kazdym razie maja do mnie zadzwonic jak juz wszystko bedzie czynne.
    Po co startowali z otwarciem skoro nie dziala im "system" :-)???
    Czekam teraz na tel. od pan, i od razu lece z lokata 110% mojego
    limitu :-) /min. chyba 1100zl o ile pamietam/.
    Szkoda tylko ze nie ma juz zadnej promocji na wydanie KK :-(

    Pozdrawiam.
    Wojtek

  • 9. Data: 2003-08-06 08:14:56
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Uzytkownik "SunWoj" <s...@o...pl> napisal w wiadomosci

    > Czekam teraz na tel. od pan, i od razu lece z lokata 110% mojego
    > limitu :-) /min. chyba 1100zl o ile pamietam/.

    Piszesz o Millennium czy MultiBanku?

    --
    JaKi

  • 10. Data: 2003-08-06 11:28:41
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    > Piszesz o Millennium czy MultiBanku?

    Po treści wnioskuję, że raczej MultiBańku a nie Millennium.