  • 1. Data: 2003-03-19 22:37:49
    Temat: Millenet - prblem
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Chcialem zrobic przelew na inne konto w Millenium.
    No i wyskakuje mi tak jak wczoraj cos takiego:

    Przelew krajowy
    Operacja nie może być w tej chwili wykonana.

    Ze zostanie zachowana i do 12 wykonana..
    Wczorajsza taka operacja nie zostala wykonana...
    Hmmm - co to sie dzieje? Numer rozpoznalo jako odzdzial Millenium -
    czyli ok - ale przelew nie przeszedl -ani wtedy ani rano... Buuu

    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-03-19 23:31:47
    Temat: Re: Millenet - prblem
    Od: l...@l...ru

> [...]
    > Hmmm - co to sie dzieje? Numer rozpoznalo jako odzdzial Millenium -
    > czyli ok - ale przelew nie przeszedl -ani wtedy ani rano... Buuu

    przelewy zapewne robiłeś po 22-giej kiedy to w Millennium zaczyna się "nocne
    przetwarzanie" i nic w millenet wtedy nie chodzi online. Też kiedyś robiłem
    przelew o tej porze, ale rano po zalogowaniu ujrzałem komunikat że dyspozycja
    została zrealizowana i tak się rzeczywiście stało. Hmmm...dziś robili jakieś
    poprawki...to może im niezupełnie wyszły...

  • 3. Data: 2003-03-20 09:09:08
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    <l...@l...ru> wrote in message
> [...]
    jakieś
    > poprawki...to może im niezupełnie wyszły...

    Ja im reklamowalem ten problem przez poczte wewnetrzna. Pawel Blazik (druga
    persona chyba obok Marcina) odpowiedzial, ze pracuja nad tym. Ale tydzien to
    chyba strasznie dlugo.