  • 1. Data: 2003-03-19 19:48:55
    Temat: [humor bankowy]
    Od: "Metaxa" <m...@s...pl>

    [dzyń dzyń]
    - Kto tam?
    - Złodziej!
    [dzyń dzyń]
    - Tak?
    - Zlodziej, proszę pani.
    - Czego pan chce?
    - Chcę wejść do pani mieszkania i ukraść parę rzeczy.
    - Pan jest z Banku Zachodniego WBK?
    - Nie, proszę pani, jestem złodziejem. Okradam ludzi.
    - Wydaje mi się, że pan jest z Banku Zachodniego WBK.
    - Nie, nie jestem, bardzo proszę, niech pani otworzy drzwi. Proszę
    mnie
    wpuścić.
    - Jak pana wpuszczę, będzie mi pan sprzedawał kartę kredytową albo
    konto 24
    Plus.
    - Nie, nie będę, proszę pani. Chcę tylko wejść do środka i obrabować
    pani
    mieszkanie. Naprawdę.
    - Obiecuje pan? Żadnych kart ani żadnych kont?
    - Żadnych.
    - No dobrze, niech pan wchodzi.
    [wchodzi]
    - A tak swoją drogą, nie wiem czy zastanawiała się pani, ile radości
    daje
    posiadanie karty kredytowej Banku Zachodniego WBK...

    --
    Pozdrawiam, Metaxa
    3, 1, 3, Fuck "Free World" ...

  • 2. Data: 2003-03-20 08:02:04
    Temat: Re: [humor bankowy]
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 19 Mar 2003 20:48:55 +0100, "Metaxa" <m...@s...pl> wrote:

    >[dzyń dzyń]

    hmmm, toż to plagiat skeczu ze sprzedawcą encyklopedii Monty Pythona.
    Nadal śmieszy, ale warto jednak podać źródło zapożyczenia...
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2003-03-20 08:18:27
    Od: "Metaxa" <m...@s...pl>

    > Nadal śmieszy, ale warto jednak podać źródło zapożyczenia...

    ja tego nie wymysliłem, autora, również pierwowzoru, nie znam.

    --
    Pozdrawiam, Metaxa
    3, 1, 3, Fuck "Free World" ... [czy tutaj tez podac autora?]

  • 4. Data: 2003-03-20 15:30:23
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Metaxa" <m...@s...pl> wrote in message

    > ja tego nie wymysliłem, autora, również pierwowzoru, nie znam.

    Może nie plagiat - powiedzmy interpretacja :-))) Oczywiście przepiękna jak i
    przepiękny jest sam skecz w oryginale :-)))

    K. Kowalski