  • 1. Data: 2004-04-18 21:02:01
    Temat: Millenet - powiadomienia
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Kiedys krazyly jakies niesmiale plotki o planowanym wprowadzeniu
    powiadomien w Millenecie. Cos jeszcze slychac w tej sprawie?

    A tak w ogole to wybaczcie mi te moje jeki nad powiadomieniami. Ale ktos
    kto nie mial konta w Inteligo z uruchomionym serwisem SMS nie zrozumie
    meki jaka przechodze probojac znalezc inny bank z podobna
    funkcjonalnoscia. ;-)

    Swoja droga mam wrazenie, ze wiele osob jest w Inteligo ze wzgledu na
    powiadomienia i gdyby inne banki zrobily chociaz taka sama usluge (a bez
    problemu mozna zrobic lepsza), to moglyby liczyc na wielu nowych klientow.

    Dobre powiadomienia wg Bartola (mam nadzieje, ze czyta liste pare
    rozsadnych osob maczajacych paluchy w bankowych serwisach internetowych,
    chociaz stare przyslowie pszczol mowi, ze nadzieja matka glupich jest):
    1. Wysylane bezposrednio po transakcji poczta elektroniczna lub SMSem
    (najlepiej do wyboru).
    2. Informujace o wszystkich transakcjach (uznaniach i obciazeniach) oraz
    o transakcjach zaplanowanych, ale niezrealizowanych (z powodu braku
    srodkow, bledow itd).
    3. Zawierajace informacje o rodzaju transakcji, dacie i godzinie
    zdarzenia, kwocie, rachunku ktorego dotycza, aktualnym saldzie po
    transakcji oraz informacje o kontrahencie (nazwa) i tytule transakcji.

    I tylko tyle. Takie to proste, ze az dziw bierze, ze zadna lazega (poza
    Inteligo) tego nie zmajstrowala. Pierwszy bank, ktory cos takiego
    uruchomi moze liczyc na moja wdziecznosc i lojalnosc do smierci (tak jak
    obecnie Inteligo, ktore jest klasa samo dla siebie).

    A te debilne alarmy jakie maja rozne banki to rozpacz czysta. To co
    proponuje BePeHahaha, eIntegrum, ING i Nordea to jakis koszmar
    marketoida. Musial cos wymyslec, to sie spial, pierdnal i dostal premie.
    A wystarczyloby, zeby zalozyl konto w Inteligo i odpalil serwis SMS. ;-)

    Bartol

  • 2. Data: 2004-04-19 07:41:46
    Temat: Re: Millenet - powiadomienia
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    Uzytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisal w wiadomosci

    > Kiedys krazyly jakies niesmiale plotki o planowanym wprowadzeniu
    > powiadomien w Millenecie. Cos jeszcze slychac w tej sprawie?

    Chciales powiedziec o powiadomieniach SMS w Millennium ? :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara,
    usenet (at) nawara.info

  • 3. Data: 2004-04-19 09:49:44
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:

    > Chciales powiedziec o powiadomieniach SMS w Millennium ? :-)

    Ano, chociaz ostatnio preferuje maile. Tansze to, a i SMS odpowiedni
    moze do czlowieka dotrzec bez problemu. ;-)

    Bartol

  • 4. Data: 2004-04-19 17:06:38
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> wrote in message

    > Ano, chociaz ostatnio preferuje maile. Tansze to, a i SMS odpowiedni
    > moze do czlowieka dotrzec bez problemu. ;-)

    Ja bym zaakceptowal mailowe gdyby byly zaszyfrowane certyfikatem ktory
    moglbym uplodawowac. inaczej to bez sensu,

  • 5. Data: 2004-04-19 21:41:16
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik WaSyL napisał:

    > Ja bym zaakceptowal mailowe gdyby byly zaszyfrowane certyfikatem ktory
    > moglbym uplodawowac. inaczej to bez sensu,

    Inteligo wali wyciagi na zywca i w niczym mi to nie przeszkadza. Czyli z
    mailami z pojedynczymi transakcjami tez. A przynajlniej latwo z tego
    SMSa skroic. Cos za cos.

    Bartol

  • 6. Data: 2004-04-20 07:49:07
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    WaSyL wrote:
    > Ja bym zaakceptowal mailowe gdyby byly zaszyfrowane certyfikatem ktory
    > moglbym uplodawowac. inaczej to bez sensu,

    masz racje - też chciałem Inteligo na to namówić.
    wystarczy podpisać e-maila do nich i odbiorca z e-maila może zapamiętać twój
    klucz publiczny.
    Jak tak podpisałem odpowiedz do Inteligo na otrzymany od nich wyciąg (niestety
    ich podpis jest mało wszechstronny i nie można przy jego pomocy zaszyfrować
    pisma do nich) to odpisali, że nie mają możliwości wysyłać zaszyfrowanych maili.
    *** blad ***