  • 1. Data: 2004-04-18 11:59:12
    Temat: Istota kredytu odnawialnego
    Od: "Patryk \"Fockx\" Świrski" <f...@p...neostrada.pl>

    pRoszę wyjaśnijcie mi jakie są koszty kredytu odnawialnego, bo nie do końca
    rozumiem jego ideę. Pilz o szybką odpowiedź!

  • 2. Data: 2004-04-18 12:19:13
    Temat: Re: Istota kredytu odnawialnego
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Patryk "Fockx" Świrski napisał(a):

    > pRoszę wyjaśnijcie mi jakie są koszty kredytu odnawialnego, bo nie do końca
    > rozumiem jego ideę. Pilz o szybką odpowiedź!

    Zobacz na stronę WWW swojego banku

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 3. Data: 2004-04-18 12:19:36
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Patryk "Fockx" Świrski <f...@p...neostrada.pl> wrote:
    > pRoszę wyjaśnijcie mi jakie są koszty kredytu odnawialnego, bo nie do
    > końca rozumiem jego ideę. Pilz o szybką odpowiedź!

    1. Koszt prowadzenia konta, w którym ROR jest przyznany (plus cała otoczka -
    karty, przelewy jeśli chcesz korzystać),
    2. Opcjonalnie: koszt uruchomienia kredytu, opłata za "administrację" czyli
    za to że go masz do dyspozycji, koszt odnowienia po wygaśnięciu umowy
    (zazwyczaj po roku) - w dowolnych kombinacjach, zależy od banku,
    3. Odsetki za skorzystanie z linii - liczone dziennie od kwoty wykorzystanej
    na koniec każdego dnia, obciążenie zazwyczaj raz na miesiąc sumarycznie.
    4. Koszt uzyskania - musisz dostarczyć papierki, zapłacić za wyciągi z
    innego konta lub opinię bankową lub inne papiórecki, koszt dojazdu do
    oddziału... to już w zależnbości od konkretnej sytuacji.

    I tyle :)

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

  • 4. Data: 2004-04-18 14:22:53
    Od: czeslaw <n...@d...slp.pl>

    Dnia 2004-04-18 13:59, Użytkownik Patryk "Fockx" Świrski napisał:
    > pRoszę wyjaśnijcie mi jakie są koszty kredytu odnawialnego, bo nie do końca
    > rozumiem jego ideę. Pilz o szybką odpowiedź!

    Koszty - rozne w kazdym banku.
    Idea - a co tu rozumiec ?
    Wyobraz sobie ze masz wiecej na koncie niz naprawde. O tyle ile wynosi
    twoj limit. I to wszystko. Raz wplacasz, raz wyplacasz, ale ponizej zera
    zejsc nie mozesz. A koszty - z grubsza - oprocentowuja ci kwote ktora
    jest ponizej zera ale tego prawdziwego. Roznice miedzy bankami polegaja
    na wysokosci stopy procentowej i regul liczenia procentow (codziennie,
    tygodniowo, miesiecznie, od najwiekszego debetu itp ...) Plus "drobne
    oplaty" za uruchomienie kredytu, czyste powietrze, przelanie z konta ROR
    na konto kredytowe i z powrotem ...".

    ---

  • 5. Data: 2004-04-18 14:37:22
    Od: "ewka" <o...@p...onet.pl>

    > Plus "drobne
    > oplaty" za uruchomienie kredytu, czyste powietrze, przelanie z konta ROR
    > na konto kredytowe i z powrotem ...".

    ...a czasami za wizyte kuriera, chociaż to ty musisz dreptać do biura gdzie
    tzw kurier urzęduje, a po tygodniu okazuje się że przedstawiłeś
    zaświadczenie z którego wynika niższy o 100 zł zarobek niż podałeś we
    wniosku i ponownie płacisz za kuriera..... a w nowej umowie bank
    wspaniałomyślnie daje ci limit nie 19300 zł ale 18500 zł....