  • 1. Data: 2004-04-18 21:31:41
    Temat: Gdzie konto dla firmy ??
    Od: "danieln" <d...@w...pl>

    Zamierzam otworzyc mala firme z malym kapitalem. Niszowy pomysl jesli zalapie
    to sie uda jesli nie to trudno, natomiast interesuje mnie w jakim banku zalozyc
    najlepiej konto tak zeby ze mnie nie zdarli????

  • 2. Data: 2004-04-18 21:37:24
    Temat: Re: Gdzie konto dla firmy ??
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    http://groups.google.pl/groups?q=konto+dla+firmy

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-04-20 22:34:19
    Od: "bielen2k [Ełk]" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    zalozyc
    > najlepiej konto tak zeby ze mnie nie zdarli????

    w mBanku. Mam tam swoje konto firmowe. Najlepsze jakie moze byc (+ eKonto +
    2x eMax + VWBankDirect)
    wpływy są na jeden eMax, na drugim leżą oszczędności. Opłaty natomiast
    dokonuje z VW. Wszystko ładnie gra ze sobą.

    --
    bielen2k [Ełk]
    gg# 73851