    From: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Millenet - powiadomienia
    Date: Sun, 18 Apr 2004 23:02:01 +0200

    Kiedys krazyly jakies niesmiale plotki o planowanym wprowadzeniu
    powiadomien w Millenecie. Cos jeszcze slychac w tej sprawie?

    A tak w ogole to wybaczcie mi te moje jeki nad powiadomieniami. Ale ktos
    kto nie mial konta w Inteligo z uruchomionym serwisem SMS nie zrozumie
    meki jaka przechodze probojac znalezc inny bank z podobna
    funkcjonalnoscia. ;-)

    Swoja droga mam wrazenie, ze wiele osob jest w Inteligo ze wzgledu na
    powiadomienia i gdyby inne banki zrobily chociaz taka sama usluge (a bez
    problemu mozna zrobic lepsza), to moglyby liczyc na wielu nowych klientow.

    Dobre powiadomienia wg Bartola (mam nadzieje, ze czyta liste pare
    rozsadnych osob maczajacych paluchy w bankowych serwisach internetowych,
    chociaz stare przyslowie pszczol mowi, ze nadzieja matka glupich jest):
    1. Wysylane bezposrednio po transakcji poczta elektroniczna lub SMSem
    (najlepiej do wyboru).
    2. Informujace o wszystkich transakcjach (uznaniach i obciazeniach) oraz
    o transakcjach zaplanowanych, ale niezrealizowanych (z powodu braku
    srodkow, bledow itd).
    3. Zawierajace informacje o rodzaju transakcji, dacie i godzinie
    zdarzenia, kwocie, rachunku ktorego dotycza, aktualnym saldzie po
    transakcji oraz informacje o kontrahencie (nazwa) i tytule transakcji.

    I tylko tyle. Takie to proste, ze az dziw bierze, ze zadna lazega (poza
    Inteligo) tego nie zmajstrowala. Pierwszy bank, ktory cos takiego
    uruchomi moze liczyc na moja wdziecznosc i lojalnosc do smierci (tak jak
    obecnie Inteligo, ktore jest klasa samo dla siebie).

    A te debilne alarmy jakie maja rozne banki to rozpacz czysta. To co
    proponuje BePeHahaha, eIntegrum, ING i Nordea to jakis koszmar
    marketoida. Musial cos wymyslec, to sie spial, pierdnal i dostal premie.
    A wystarczyloby, zeby zalozyl konto w Inteligo i odpalil serwis SMS. ;-)

    Bartol