  • 1. Data: 2002-07-01 11:30:50
    Temat: mBank, WAP i Nokia 6210
    Od: "Sloniu" <T...@k...net.pl>

    Czy komus udalo sie polaczyc? Jakie powinny byc prawidlowe ustawienia.
    Wprowadzalem, to co jest na stronie WWW mBanku - nie dziala. Ustawienia,
    ktore przekazali mi w mLinii (inne niz te na stronie) - nie dziala.

    Sloniu

  • 2. Data: 2002-07-01 11:55:39
    Temat: Re: mBank, WAP i Nokia 6210
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    "Sloniu" <T...@k...net.pl> wrote in message
    > Czy komus udalo sie polaczyc? Jakie powinny byc prawidlowe ustawienia.
    > Wprowadzalem, to co jest na stronie WWW mBanku - nie dziala. Ustawienia,
    > ktore przekazali mi w mLinii (inne niz te na stronie) - nie dziala.

    tak

    ja łącze się często, ale przez plusgsm , a nie na ich numer (jest taniej)

    połączenie ciągłe
    zabezpieczenie łącza - tak
    nośnik - dane
    nr dial-up - 234
    IP - 212.2.96.16
    weryfikacja - normalna
    typ transmicji - ISDN
    szybkość - 14400
    uzytkownik - plusgsm
    haslo - plusgsm

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 3. Data: 2002-07-01 13:01:55
    Od: "Piotrek K" <n...@b...gnet.pl>

    Ja nie posiadam tej NOKI 6210 ale wedlug ustawien podanych na stronach
    mBanku nie udalo mi sie polaczyc na ich strone za posrednictwem Era GSM

    I jest mi bardzo smutno z tego powodu

    Piotrek K.

  • 4. Data: 2002-07-02 06:39:19
    Od: "Sloniu" <T...@k...net.pl>

    Użytkownik "Piotrek K" <n...@b...gnet.pl> napisał w wiadomości
    > Ja nie posiadam tej NOKI 6210 ale wedlug ustawien podanych na stronach
    > mBanku nie udalo mi sie polaczyc na ich strone za posrednictwem Era GSM
    >
    > I jest mi bardzo smutno z tego powodu

    No wlasnie. Ja tez mam ERE i nie moge wejsc. Czy to wina operatora? Chyba
    nie, bo inne stronki laduja mi sie normalnie (WAP). Czy jest wiec ktos, kto
    korzysta z mBanku przez ERE?

    Sloniu