  • 1. Data: 2002-07-01 11:06:12
    Temat: mLokata mBank
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Od 1.07.2002 mBank wprowadza nową ofertę depozytową - mLokata o stałym
    oprocentownaniu. Minimalny wkład mLokaty to 500 PLN.

    http://info.mbank.com.pl/mlokata

  • 2. Data: 2002-07-01 14:22:10
    Temat: Re: mLokata mBank
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Od 1.07.2002 mBank wprowadza nową ofertę depozytową - mLokata o stałym
    > oprocentownaniu. Minimalny wkład mLokaty to 500 PLN.

    > http://info.mbank.com.pl/mlokata

    Kiepsciutka ta oferta :((( Zaczyna sie ... Multi ma lepsze %% stale lokat
    niz mB :(( Jeszcze pozniej eMax obniza i ... Chyba w dobrym momencie szukaja
    inwestora :-))

  • 3. Data: 2002-07-01 15:30:54
    Od: Bartek Bartoszewicz <b...@p...onet.pl>

    On 1 Jul 2002 13:06:12 +0200, <m...@p...onet.pl> wrote:

    >Od 1.07.2002 mBank wprowadza nową ofertę depozytową - mLokata o stałym
    >oprocentownaniu. Minimalny wkład mLokaty to 500 PLN.
    >
    >http://info.mbank.com.pl/mlokata

    Łeeeee
    Nawet Lukas ma lepsze oprocentowanie (90 dni 7,5%).
    A wbrew pozorom lokaty na stala stope na okres dluzszy tez ma, tylko
    trzeba dobrze szukac. :-)

    Pozdrawiam
    Bartek Bartoszewicz

  • 4. Data: 2002-07-01 16:27:47
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <afpoem$2t3$1@news.tpi.pl>, Witek wrote:

    > Kiepsciutka ta oferta :((( Zaczyna sie ... Multi ma lepsze %% stale lokat
    > niz mB :(( Jeszcze pozniej eMax obniza i ... Chyba w dobrym momencie szukaja
    > inwestora :-))

    Ja tez tej lokaty za bardzo nie rozumiem. Dlaczego jest oprocentowanie
    ponizej eMax? Dla tego rachunku to sie obecnie w ogole nie oplaca,
    zwlaszcza ze RPP ma tendencje do obnizania stop o 50 pkt bazowych.

  • 5. Data: 2002-07-01 16:39:23
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Maciej <m...@a...skrzynka.pl> wrote:

    > Ja tez tej lokaty za bardzo nie rozumiem. Dlaczego jest oprocentowanie
    > ponizej eMax?

    Bo jest gwarantowane w całym okresie trwania lokaty.

  • 6. Data: 2002-07-01 17:45:54
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <afq0k8$rpk$1@topaz.icpnet.pl>, Robert wrote:

    > Bo jest gwarantowane w całym okresie trwania lokaty.

    A masz pewnosc ze w przeciagu 2 miesiecy na pewno oprocentowanie sie
    zmieni i to jescze o 100 pkt bazowych? Nawet jesli by byl z tego
    jakis zysk to naprawde niewielki i z dodatkowoa blokada srodkow.

  • 7. Data: 2002-07-01 17:55:16
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Maciej <m...@a...skrzynka.pl> wrote:

    > A masz pewnosc ze w przeciagu 2 miesiecy na pewno oprocentowanie sie
    > zmieni i to jescze o 100 pkt bazowych? Nawet jesli by byl z tego
    > jakis zysk to naprawde niewielki i z dodatkowoa blokada srodkow.

    Nie mam pewności i tej lokaty nie zakladam. Ale to nie na temat -
    wydawalo mi sie, ze odpowiedzialem Ci na pytanie?

  • 8. Data: 2002-07-01 18:34:45
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <afq52g$t7a$1@topaz.icpnet.pl>, Robert wrote:

    > Nie mam pewności i tej lokaty nie zakladam. Ale to nie na temat -
    > wydawalo mi sie, ze odpowiedzialem Ci na pytanie?

    Oki spoko. Ehh wakacje juz sa, wyjazdy urlopowe i nasze oszczednosc
    skurcza sie jescze bardziej :((( Blokada teraz w tym okresie srodkow to
    troche ryzko przy takich warunkach. Troche malo warta zachodu ten typ
    lokaty krotkoterminowej wedlug mnie.(mowie o przecietym Polaku :)))
    W ogole mBank troche zaczyna naprawde przypominac tradycyjny BANK z taka
    oferta eh.

  • 9. Data: 2002-07-01 18:46:13
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Maciej <m...@a...skrzynka.pl> wrote:

    > Oki spoko.

    No ale przyznajesz, ze jest uzasadnienie dla nizszego oprocentowania
    lokat stałoprocentowych w obecnej sytuacji (i w większości banków tak
    się to kształtuje).

    Istotnie, 3-miesięczna stała w Lukasie ma wyższe oprocentowanie, no ale
    ona zawsze była w bardzo ścisłej czołówce :)

    Zwróc jednak uwagę, że konsekwencje zerwania są w Lukasie poważniejsze,
    a to tez się dla niektórych liczy.

    > Troche malo warta zachodu ten
    > typ lokaty krotkoterminowej wedlug mnie

    zgoda!

    > :))) W ogole mBank troche zaczyna naprawde przypominac tradycyjny
    > BANK z taka oferta eh.

    nie jest taka zla - eKonto ma teraz wyraznie wyzsze %% niz Inteligo (dla
    "małych" depozytów, inny zakres usług - wiem, ale pomijam tu, porównuję
    tylko różnicę %% przed tygodniem i dziś); Inteligo jakby sobie odpuściło
    konkurowanie %% z mBankiem, nie sądzicie?

  • 10. Data: 2002-07-01 20:03:21
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <afq821$u7p$1@topaz.icpnet.pl>, Robert wrote:

    > No ale przyznajesz, ze jest uzasadnienie dla nizszego oprocentowania
    > lokat stałoprocentowych w obecnej sytuacji (i w większości banków tak
    > się to kształtuje).

    Jest tylko troszeczke niech lepiej to ocenia, korzystniej to bedzie wsio
    oki :))

    > Zwróc jednak uwagę, że konsekwencje zerwania są w Lukasie poważniejsze,

    To to nei jest najwazniejsza rzecza. Jakktos sie decyzuje na taki krok to
    za cene okreslonego zysku poswieci ta blokade i nie bedzie jej rozwalac.

> [...]
    > tylko różnicę %% przed tygodniem i dziś); Inteligo jakby sobie odpuściło
    > konkurowanie %% z mBankiem, nie sądzicie?

    Eee to tymczasowo tak jest z tym oprocentowaniem - konkurencja.
    Z biegiem czasu normalne oprocenotawnie bedzie takie jak w np PEKAO SA
    jest teraz bez zakladania lokaty. Natomiast lokata terminowa w mBanku
    bedzie = sie lokacie PEKAO SA