  • 11. Data: 2009-02-06 18:19:59
    Temat: Re: [Mille] koniec retencji? :)
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Kamil Jońca wrote:

    > Ale mi żadne takie zaświadczenie nie było potrzebne.

    Ok, czyli sam ozamkniecie jest za free ?

    --
    in

  • 12. Data: 2009-02-06 19:57:01
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "sorden" <s...@w...pl> wrote in message

    > Ok, czyli sam ozamkniecie jest za free ?

    Nie może być kary za rozwiązanie umowy (no chyba że explicite zobowiązywałeś
    się jej nie rozwiązywać przez określony czas).

    k.

  • 13. Data: 2009-02-06 23:42:20
    Temat: Re: koniec retencji? :)
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Kamil Jońca wrote:
    [...]
    > E tam. Obroty były przyzwoite, nie wiem czy nie większe niż na owym MC
    > kóry chciałem zamknąć rok temu.

    Wtedy widać mieli jeszcze nadzieję że coś z ciebie wyrośnie :). A tutaj
    obroty wzrosły, nadal żadnych przypadków korzystnych dla banku - stwierdzili
    że niereformowalny przypadek i pozwolili wyfrunąć z gniazdka :).

    p. m.

  • 14. Data: 2009-02-07 11:37:27
    Od: Pete <n...@n...com>

    mvoicem pisze:
    > Kamil JoA,,ca wrote:
    > [...]
    >
    > Wtedy widaÄ? mieli jeszcze nadziejÄ(TM) A 1/4 e coA> z ciebie wyroA>nie :). A tutaj

    > obroty wzrosA,y, nadal A 1/4 adnych przypadkA?w korzystnych dla banku - stwierdzili

    > A 1/4 e niereformowalny przypadek i pozwolili wyfrunÄ...Ä? z gniazdka :).

    Knode? WTF?

    --
    Pete

  • 15. Data: 2009-02-08 06:57:49
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "mvoicem" <m...@g...com> wrote in message
    > Kamil JoĹ"ca wrote:
    > [...]
    >
    > Wtedy widaÄ? mieli jeszcze nadziejÄT Ĺźe coĹ> z ciebie wyroĹ>nie :). A
    > tutaj
    > obroty wzrosĹ,y, nadal Ĺźadnych przypadkĂłw korzystnych dla banku -
    > stwierdzili
    > Ĺźe niereformowalny przypadek i pozwolili wyfrunÄ.Ä? z gniazdka :).

    Co za softa używasz... Nie da się ustawić kodowania?
    k.