  • 1. Data: 2009-02-06 10:43:39
    Temat: [Mille] koniec retencji? :)
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Pamiętam, jak poprzednim razem "zamykałem" MC to telefon miałem parę dni
    później, że może jednak bym zostawił.
    Teraz jakoś na początku stycznia zamknąłem Amexa. Przyjęli
    wypowiedzenie, nikt nie dzwonił, a dziś widzę, że karta zniknęła z
    podglądu ;)

    KJ

  • 2. Data: 2009-02-06 15:38:31
    Temat: Re: [Mille] koniec retencji? :)
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > Teraz jakoś na początku stycznia zamknąłem Amexa. Przyjęli
    > wypowiedzenie, nikt nie dzwonił, a dziś widzę, że karta zniknęła z

    byłeś złym klientem?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2009-02-06 15:56:37
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    RobertS <b...@x...pl> writes:

    > byłeś złym klientem?
    W jakim sensie "złym"? Kart używana regularnie, limitu nie
    przekraczałem, spłacałem w grace-periodzie. Jak wszystkie swoje karty.

    KJ

  • 4. Data: 2009-02-06 16:17:53
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Kamil Jońca wrote:

    > Teraz jakoś na początku stycznia zamknąłem Amexa. Przyjęli
    > wypowiedzenie, nikt nie dzwonił, a dziś widzę, że karta zniknęła z
    > podglądu ;)

    Czy zamkniecie karty w mille cos kosztuje ?
    Swita mi jakis 50pln karniak...

    --
    in

  • 5. Data: 2009-02-06 16:22:38
    Temat: Re: koniec retencji? :)
    Od: BK <b...@g...com>

    On 6 Lut, 16:56, k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote:

    > W jakim sensie "złym"? Kart używana regularnie, limitu nie
    > przekraczałem, spłacałem w grace-periodzie. Jak wszystkie swoje karty.
    >
    > KJ

    No to byles zly - nic na tobie nie zarobili. Bylo sie z raz spoznic ze
    splata :)

  • 6. Data: 2009-02-06 16:26:48
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    sorden <s...@w...pl> writes:

    > Czy zamkniecie karty w mille cos kosztuje ?
    > Swita mi jakis 50pln karniak...
    W TOiP nic takiego nie mogłem znaleźć.
    KJ

  • 7. Data: 2009-02-06 16:27:59
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    BK <b...@g...com> writes:

    > No to byles zly - nic na tobie nie zarobili. Bylo sie z raz spoznic ze
    > splata :)
    E tam. Obroty były przyzwoite, nie wiem czy nie większe niż na owym MC
    kóry chciałem zamknąć rok temu.
    KJ

  • 8. Data: 2009-02-06 17:05:31
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Kamil Jońca pisze:
> [...]
    > Teraz jakoś na początku stycznia zamknąłem Amexa. Przyjęli
    > wypowiedzenie, nikt nie dzwonił, a dziś widzę, że karta zniknęła z

    Mam to samo. Tzn. termin wypowiedzenia jeszcze nie minął ale również
    zero reakcji. Tym bardziej dziwne to jest dlatego, bo karta wydałem
    całkiem sporo pieniędzy i bank nieźle na tym zarobił.
    Cóż chyba idą na dno skoro nie zależy im na dobrych klientach :)

    --
    Mithos

  • 9. Data: 2009-02-06 18:01:21
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Kamil Jońca wrote:

    > W TOiP nic takiego nie mogłem znaleźć.

    http://www.millenet.pl/karty/menu/dokumenty/

    cennik KK

    Opłata za zaświadczenie o stanie zadłużenia i/lub zamknięciu rachunku karty
    50 zł

    --
    in

  • 10. Data: 2009-02-06 18:16:12
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    sorden <s...@w...pl> writes:

    > http://www.millenet.pl/karty/menu/dokumenty/
    >
    > cennik KK
    >
    > Opłata za zaświadczenie o stanie zadłużenia i/lub zamknięciu rachunku karty
    > 50 zł
    Ale mi żadne takie zaświadczenie nie było potrzebne.
    KJ